ניימאר סובל מקרע וייעדר מהקופה אמריקה. צפו בפציעה

ניימאר
ניימאר | Alexandre Schneider/Getty Images

שמונה ימים לפני האליפות, כוכב הסלסאו נפגע בקרסול ב-0:2 על קטאר ההתאחדות הודיעה שיחמיץ את התחרות. רישארליסון כבש ובישל לגבריאל ז'סוס במשחק ההכנה הלפני אחרון

(גודל טקסט)

הצרות נוחתות על ניימאר בזו אחר זו. נגד כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ברזיל הוגשה לפני כשבוע תלונה על אונס ומאז מתחוללת סביבו סערה, שכללה אפילו הגעת ניידות למחנה האימונים של הסלסאו כדי לזמן אותו לחקירה במשטרה האזרחית של ריו, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי), שמונה ימים לפני ששריקת הפתיחה של הקופה אמריקה 2019 תישמע, טורניר שייערך בברזיל כידוע, מדינה שלמה צפתה בניימאר נפצע במשחק הכנה, פורץ בבכי, מוחלף וכשעה קלה לאחר מכן גם הגיעה ההודעה הרשמית: הוא לא יוכל ליטול חלק באליפות דרום אמריקה.

ניימאר נפגע בקרסול ימין והוחלף כבר אחרי 21 דקות בניצחון 0:2 על קטאר, ועל פי בדיקת הצוות הרפואי לא יוכל להתאושש בזמן כדי ליטול חלק בטורניר שייערך החודש. במהלך ניסיון לעבור יריב קטארי, נפגע החלוץ, נאנק מכאבים, פרץ בבכי ונאלץ לנטוש את כר הדשא.

רישארליסון מאברטון כבש בדקה ה-16, רגע לפני שניימאר הוחלף, ובדקה ה-24 הוא בישל לגבריאל ז'סוס ממנצ'סטר סיטי את השער השני שחתם את תוצאת המשחק. לברזיל עוד מחכה משחק הכנה נגד הונדורס בלילה שבין ראשון לשני וזו תהיה חזרתה האחרונה של הסלסאו לתחרות, לראשונה גם ללא ניימאר שכעת ייאלץ לפתוח במסע במטרה להגן על חפותו. מי שעשוי לקבל זימון על חשבון כוכב פ.ס.ז' הוא לוקאס מורה, גיבור חצי גמר ליגת האלופות של טוטנהאם וכן מוזכרים כמועמדים ויניסיוס ג'וניור מריאל מדריד ודודו מפלמייראס.


המשחק הסתיים עבור ניימאר בשלב מוקדם, גם הקופה אמריקה (Buda Mendes/Getty Image)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי