נחשף סרטון של ניימאר והמתלוננת על אונס: "ישלם על מעשיו"

ניימאר בנבחרת ברזיל
ניימאר | Gettyimages

כוכב נבחרת ברזיל ופ.ס.ז' נפצע וייעדר מהקופה אמריקה, אבל הוא בוודאי טרוד יותר בעקבות התלונה שהוגשה נגדו על ידי דוגמנית שטענה בראיון חושפני: "אני לא צריכה את הכסף שלו, אבל הוא לא הפסיק למרות שביקשתי"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי, במהלך משחק הכנה נגד קטאר שהסתיים ב-0:2 לזכות ברזיל, נפצע ניימאר והוחלף כבר אחרי 21 דקות בעקבות פציעה בקרסול ימין, פגיעה שהסתיימה בקרע ובלית ברירה בהוצאתו מהסגל לקופה אמריקה, אבל זו, כידוע, הבעיה היותר קטנה של ניימאר, שזמן קצר לפני המשחק המתלוננת נגדו על אונס העניקה ראיון טלוויזיוני וחשפה: "הוא היה אגרסיבי, בחור שונה לגמרי ממה שהכרתי בהתכתבויות בינינו".


הדוגמנית נאז'ילה טרינידאג'י העניקה ראיון לערוץ SBT בטלוויזיה הברזילאית בו סיפרה את אשר קרה, לטענתה כמובן: "מאוד רציתי להיות איתו אז אמרתי 'בסדר, אנסה להתמודד עם זה'. אחרי שהתנשקנו, הוא החל להכות אותי ולהכאיב לי. ביקשתי שיפסיק כי זה כואב לי, ביקשתי ממנו לשים קונדום והוא אמר לי שאין לו, אז הבהרתי לו שלא יקרה שום דבר בינינו. הוא לא הפסיק, למרות שביקשתי ממנו. הוא הכה אותי בישבן ואנס אותי. צעקתי לו כמה פעמים שיפסיק, הוא לא הקשיב לי. אני לא צריכה את הכסף שלו, אבל רוצה שהוא ישלם על מה שעשה".


הברזילאית הוסיפה: "אני רק רוצה צדק, הוא השאיר אותי בטראומה". כשנשאלה האם מדובר בתקיפה פיזית או אונס היא השיבה: "תקיפה פיזית שמשולבת עם אונס. הוא היה אגרסיבי מאוד כלפיי, לגמרי הפוך מהילד שהכרתי מההועדות בינינו". בשעות האחרונות פורסם סרטון שמראה כביכול כמה רגעים מהערב המדובר בפריז, בו ניימאר וטרינדאדה נפגשו.


הכוכב הברזילאי בעצמו מכחיש את כל האשמות נגדו. בעזרת הרשתות החברתיות שברשותו, הברזילאי פרסם סרטון בו הוא מראה כמה הודעות ששלחה לו המתלוננת, בהן היא שלחה לו מספר תמונות שלה שצונזרו בגלל התוכן המיני שמכילות. הסרטון עצמו נמחק מאחר והוא עבר על חוקי הפלטפורמות, אבל מטרתו הייתה להראות שכל מה שקרה היה בהסכמה מלאה.
 



מנגד, ביממה האחרונה גם מסתובב ברשת סרטון שכבר הפך לוויראלי וככל הנראה צולם על ידי המתלוננת: בסרטון, שתועד יום אחרי האונס לכאורה, היא מכה את ניימאר וצועקת עליו "השארת אותי לבד". אחד מעורכי דינה אישר שמדובר בסרטון שצולם על ידה, שאורכו המלא שבע דקות ובו השיח ביניהם על "יחסי מין שלא בהסכמה".
 

גם בסביבתו של ניימאר מכחישים בתקיפות את ההאשמה שביצע אונס. אחותו רפאלה שידועה כקרובה מאוד אליו אמרה: "זה עניין רציני מאוד, יש הרבה נשים שבאמת סובלות ממשהו כזה". אחותו המשיכה: "הסיבה שהיא עושה משהו כזה לעולם לא תהיה ברורה, אני מקווה שאת יכולה לישון בלילה ושהמצפון שלך יכול להיות רגוע, אני לא רוצה לפגוע בך, אני מקווה שאלוהים יסלח לך, מהלב, ושתמצאי שלום".
 

אמו של ניימאר, נדין גונסלבס, החליטה גם היא לשבור שתיקה ופרסמה תמונה עם שני ילדיה וכתבה: "ברגע זה, כשהכול מתבהר לבסוף, ואמת האלוהים מתקרבת, זה הזמן ללמוד מכל מה שקרה ולחזור אל ישוע המשיח. מי שמכיר את הבן שלי יודע כמה הוא מיוחד ואיזה לב יש לו. תתמקד במה שאתה אוהב לעשות, כדורגל! אחותך ואני, כנשים, יכולות להבטיח לך שהיא לא מייצגת אותנו. אני אוהבת אותך מאוד ואני אמשיך להתפלל בשבילך כל יום בחיי".



cada vez essa mulher provando q eh louca, e quem acredita nela é uma piada igual!! Neymar, to cntg. pic.twitter.com/ICRbsjQdc5

— sdd do q a gente n viveu ainda. (@WanyaDebora_) June 6, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי