צפו בתקציר: צ'ילה פתחה את הקופה אמריקה עם 0:4 על יפן

שחקני נבחרת צ'ילה חוגגים
שחקני נבחרת צ'ילה חוגגים | Alessandra Cabral/Getty Images

האלופה ב-2015 ו-2016 נכנסה לעניינים עם משחק קצבי ותצוגה נהדרת מול האורחת המסכנה מאסיה, שלמרות מחצית ראשונה טובה לא עמדה בלחץ. פולגאר (41), צמד של ורגאס (54, 83) ונגיחה של סאנצ'ס (82) קבעו את התוצאה

(גודל טקסט)
ברזיל היא הפייבוריטית בקופה אמריקה, גם ארגנטינה תמיד נחשבת מועמדת ואסור לזלזל כמובן באורוגוואי ובקולומביה עמוסות הכישרון, אבל היי – האלופה המכהנת בשני הטורנירים הקודמים עדיין כאן. צ'ילה פתחה הלילה (בין שני לשלישי) את הדרך להגנה על התואר הכי ברגל ימין שאפשר: עם 0:4 משכנע על יפן.


על פי דקות הפתיחה אי אפשר היה לנחש שזאת תהיה תוצאת הסיום. דווקא יפן היתה קרובה יותר לכבוש ראשונה, כשבדקה ה-13 נאומיצ'י אואדה סחט מהשוער הצ'יליאני גבריאל אריאס הצלה נהדרת. שמונה קרנות היו במחצית הראשונה, ארבע לכל נבחרת, אבל רק בשמינית הגיע השער הראשון: אריק פולגאר (41) התרומם נהדר להגבהה של צ'ארלס אראנגיס ונגח פנימה.


המחצית השנייה היתה סיפור שונה: בדקה ה-54 אדוארדו ורגאס עמד במקום הנכון כשמאוריסיו איסלה מסר רוחב, ומחוץ לרחבה בעט כדור חלש שפגע בשחקן הגנה יפני והטעה את השוער בדרך פנימה. 8 דקות לסיום הגיע מיני בליץ של הצ'יליאנים, כשאראנגיס הגביה לרחבת החמש ואלכסיס סאנצ'ס הגיע מאחור לנגוח את השער השלישי, ודקה לאחר מכן ורגאס השלים צמד כשתפס את ההגנה היפנית לא מוכנה והקפיץ מעל קייסוקה אוסאקו המסכן שיצא לא טוב.




הניצחון הצמיד את צ'ילה לאורוגוואי בראשות בית ג', שבוע לפני שהשתיים ייפגשו במחזור הסיום של שלב הבתים. הוא גם הציב את וגראס בראש רשימת הכובשים, לצד קוטיניו שכבש צמד ב-0:3 של ברזיל על בוליביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי