ארתור צפוי לשוב להרכב, צ'יצ'י: "עלינו להתמודד עם הלחץ"

ארתור
ארתור | Lucas Uebel/Getty Images

נבחרת ברזיל סיימה את ההכנות לקראת המשחק נגד ונצואלה (בין שלישי לרביעי, החל מ-03:15 בספורט2), קשר ברצלונה מתוכנן לפתוח על חשבון פרננדיניו. פירמינו: "יש לנו סגל מאוד חזק וכולם צריכים להיות בשיאם"

(גודל טקסט)

ברזיל היא אולי מארחת הקופה אמריקה 2019 ולא רק בשל עובדה זו היא גם הפייבוריטית להניף את הגביע, אבל בינתיים נראה שאלה דברים שבאים כנגדה. הציפיות הגבוהות מהסלסאו עושות את שלהן ובמשחק הפתיחה, שהסתיים ב-0:3 על בוליביה משלושה שערים במחצית השנייה, היא כבר ספגה בוז צורם מהקהל בירידה למחצית וסבלה ממתקפה תקשורתית בעקבות היכולת. הלילה (החל מ-03:15, ישיר בספורט2), היא תארח בסלבדור את ונצואלה בתקווה לא רק לשמור על המאזן המושלם, אלא גם לשפר את היכולת.

המגן דני אלבס היה הראשון מבין שחקני ברזיל לטעון ששריקות הבוז באמטדיון המורומבי בסוף השבוע שעבר, במשחק הפתיחה, נבעו לא רק כתוצאה מהיכולת החלשה ב-45 הדקות הראשונות, אלא גם לאור העובדה שבאצטדיון בסאו פאולו ישבו אוהדים רבים של קבוצות שפשוט לא הצליחו לעשות את הניתוק המתבקש בין קבוצתם האהודה לשחקנים שלובשים את מדי הנבחרת ומייצגים את המדינה. כעת, בסלבדור דה באהיה, האווירה צפויה להיות מחבקת יותר ובברזיל מצפים ליחס אוהב. 

ועם זאת, כפי שניתן להסיק, יכולת חלשה גם מול ונצואלה עלולה לגרום לקהל להשמיע את קולם – ולכן נראה שצ'יצ'י ושחקניו ינסו לעשות ככל שביכולתם כדי להשיג את שער היתרון בשלב מוקדם ככל שניתן. "כשאימנתי את קורינתיאנס לקח לקהל שישה חודשים להבין את הדרך שבה אנו משחקים. עלינו להתמודד עם הלחץ ולעשות את העבודה שלנו", אמר המאמן לקראת המשחק.


צ'יצ'י ופירמינו (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)

עוד אמר צ'יצ'י: "כבן אדם אני תמיד מנסה ליצור ציפיות חיוביות, אבל עלינו להתכונן גם לתרחיש שלא כך יהיה. באהיה תמיד מקבלת את הנבחרת באהבה ובעידוד, אבל גם שם בעבר הגיבו בשריקות בוז מכיוון שלא זומן צ'ארלס (חלוץ באהיה שנותר מחוץ לקופה אמריקה 1989). זה אנושי".

החלוץ רוברטו פירמינו ישב לצד צ'יצ'י במסיבת העיתונאים ואמר: "אני מרוכז בלעשות את העבודה שלי. יש לנו סגל מאוד חזק וכל אחד יכול לפתוח בהרכב, ולכן גם כולם מגיעים מוכנים ומפוקסים. אנחנו צריכים את כל השחקנים בשיאם כדי לעשות את העבודה שלנו".

על פי המסתמן, צ'יצ'י עשוי לבצע שינוי אחד בלבד בהרכב לעומת ה-11 שניצחו את בוליביה, כאשר קשר ברצלונה ארתור יפתח במרכז על חשבונו של פרננדיניו. המשמעות היא שאת החלק הקדמי ימשיכו להוביל דויד נרס, רישארליסון, פיליפה קוטיניו ורוברטו פירמינו. בצד של ונצואלה, שאת משחק הפתיחה סיימה ב-0:0 מעורר מחלוקת תודות ל-VAR נגד פרו, היא תחסר את קשר פלסטינו הצ'ילאנית לואיס אנריקה דל פינו שספג כרטיס אדום. השחקן המרכזי שלה הוא החלוץ סלומון רונדון מניוקאסל, שהתקשה מול הפרואנים בסוף השבוע האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי