אלבס: "לאנשים היו ספקות, אבל אנחנו צעד אחד מהתואר"

שחקני נבחרת ברזיל
שחקני נבחרת ברזיל | LUIS ACOSTA/AFP/Getty Images

ברזיל חגגה העפלה לגמר הקופה אמריקה: נשיא המדינה הסתובב עם הצעיף, ניימאר קפץ לחדר ההלבשה וכתב: "שמחה אדירה לאלה שבפנים וגם לאלה שבחוץ". צ'יצ'י: "הנבחרת הזו מאוחדת". וגם: הקללה מהמגרש הוסרה

(גודל טקסט)
נבחרת ברזיל רחוקה 90 דקות מזכייה בקופה אמריקה, לאחר הניצחון הגדול 0:2 על היריבה השנואה ארגנטינה בחצי גמר, וזו כבר סיבה למסיבה. החוב מהמגרש המקולל, "בלו הוריזונטה", בו הנבחרת הובסה 1:7 בחצי גמר המונדיאל מול גרמניה – הוחזר. ברזיל לא יכולה לחכות כבר לגמר המרגש באצטדיון "המראקנה" נגד צ'ילה או פרו.


נשיא המדינה, ז'איר בולסונארו, צפה במשחק עם צעיף של ברזיל וחגג בטירוף כשלצידו ניימאר המחויך. החגיגות בחדר ההלבשה היו גדולות. ניימאר קפץ להצטלם לתמונה הקבוצתית וכתב ברשתות החברתיות: "שמחה גדולה עבור אלה שבפנים וגם עבור אלה שבחוץ". בברזיל מיהרו להפיץ את התמונה. אלכס סנדרו כתב: "אנחנו מאוחדים. אנחנו מנצחים".


הקפטן דני אלבס שהמשיך להפגין יכולת מצוינת וכזכור עדיין לא ברור היכן ישחק בעונה הבאה, רשם את משחקו ה-18 בקלאסיקו של דרום אמריקה ועלה למקום החמישי בכל הזמנים מהצד של הסלסאו. אלבס אמר לאחר המשחק: "לאנשים היה ספק לגבי הנבחרת אבל אנחנו סומכים על עצמנו, על הצוות המקצועי שלנו. עכשיו הזמן לקצור את הפירות עליהם עבדנו קשה. צעד אחד חסר עבור המטרה. זה לא קל לנצח ברמות הגבוהות כל הזמן, אין משחקים קלים. מגיע לנו ריספקט". אלבס זכה לשבחים בתקשורת הברזילאית שם כינו אותו "גאון כדורגל". 






אליסון שמר בפעם התשיעית ברציפות על שער נקי במדי הנבחרת. הוא לא ספג אף שער בקופה אמריקה וגם לא בארבעת משחקי הידידות שקדמו לו. "אלבס וז'סוס היו הטובים ביותר. אחד הציג ביצועים מרשימים בשני צידי המגרש ורץ כל הזמן, והשני היה קטלני ליד השער", נכתב ב"גלוב ספורט".


המאמן צ'יצ'י: "השחקנים רקדו לאחר המשחק וצעקו 'יחד אל הגמר' וזה המאפיין הגדול שלנו. הנפש חשובה יותר מהגוף. שלטנו בכדור פחות מבדרך כלל אבל היינו קטלניים ליד השער, חילקנו טוב את הכוחות. זה היה ניצחון קבוצתי נפלא". בהמשך התייחס לבודדים: "דני אלבס התאושש נפצע, ופריז סן ז'רמן נתנו לו את כל התנאים. יש לו יכולות של לוחם. קוטיניו קיבל חופש. הוא מאיים על השער. לפעמים משחק יותר מקדימה ולעתים מתאים את עצמו. ז'סוס היה מהיר מאוד, זו התכונה החזקה שלו. אלכס סנדרו שיחק נהדר במקום פיליפה לואיס".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי