גררו: "יהיה קשה נגד ברזיל", גארקה: "חושבים רק על ניצחון"

נבחרת פרו
נבחרת פרו | JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images

המאמן הארגנטיני של פרו הבהיר כי הוא לא מגיע למשחק ביום ראשון (22:40, ישיר בספורט4) במטרה להסתגר, הקפטן הוסיף: "כולנו הקרבנו". מאמן נבחרת צ'ילה הודה לאחר המשחק: "היינו באשליה שאנחנו כבר בגמר"

(גודל טקסט)

פרו הוכיחה שמקומה בגמר מוצדק. הניצחון המוחץ 0:3 הלילה (חמישי) בחצי הגמר נגד צ'ילה, מחזיקת הגביע בשתי המהדורות האחרונות של הטורניר, רק הוכיח את ההתקדמות והתהליך שעשה הכדורגל הפרואני תחת שרביטו של המאמן הארגנטיני, ריקדו גארקה. "אל טיגרה" קיבל לידיו את הנבחרת הלאומית של פרו ב-2015, מעט לפני הקופה אמריקה באותה שנה, וכבר אז פרו שלו הצליחה לטפס עד של חצי הגמר. בקיץ האחרון הוא גם הצליח להעפיל עם פרו למונדיאל ברוסיה, לאחר 36 שנות בצורת.

מיד לאחר הניצחון, גארקה הבהיר לכולם שמעמד האנדרדוג בגמר נגד ברזיל, בכלל לא משחק אצלו תפקיד: "באופן ברור, אנחנו מגיעים לגמר כדי לנצח אותו. כשאתה מגיע למעמד של גמר, אין אפשרות אחרת מלבד לנצח". הארגנטיני סומך בעיקר על הסגל שלו, שכבר פגש את הסלסאו השלב הבתים: "זו נבחרת חזקה מאוד, והמשחק שלנו נגדה נגמר בתוצאה שלילית מאוד, אבל אני סומך על הבחורים שלי והסגל שלי".

פאולו גררו, הקפטן בן ה-35, שכבש באומנות את השער שקבע את תוצאת המשחק התייחס: "אני חושב ששיחקנו טוב מאוד, כולנו הקרבנו למען הניצחון". 44 שנים עברו מאז הפעם האחרונה שפרו שיחקה במעמד הגמר של הטורניר הגדול ביבשת, אז בשנת 1975 היא גם הניפה את הגביע. "עכשיו צריכים רק לנוח ולחשוב על ברזיל. זה הולך להיות גמר קשה מאוד", סיכם גררו.

ריקרדו גארקה הלילה.
ריקרדו גארקה. "אין אפשרות אחרת מלבד ניצחון בגמר" (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)

במחנה הצ'יליאני מתחילים לעכל את התבוסה הקשה שאירעה הלילה. הנבחרת של המאמן ריינאלדו רואדה פנטזה על גמר שלישי ברציפות ועל אפשרות להישג חסר תקדים. בסיום המשחק הודה: "יכול להיות שחשבנו יותר על משחק הגמר, לפני שבכלל העפלנו עליו. אני לא יודע אם המחשבה של להימנע מכרטיס צהוב מסוים ולהיות מורחק ממשחק הגמר יצרה את האשליה להכל". הבלם גארי מדל סיכם בעצב: "פרו שיחקה טוב, וראויים לשחק בגמר. זה כואב באותה הרמה שרצינו לזכות בתואר נוסף. במחצית השנייה היו לנו שלל מצבים, אך לא הצלחנו לנצל אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי