"הטורניר בו מסי הפך למראדונה". בארגנטינה מרוצים

ליאו מסי, גארי מדל
ליאו מסי, גארי מדל | DOUGLAS MAGNO / Contributor

האדום שספג הקפטן העלה את מניותיו: "הפרעוש כפי שמעולם לא היה, זה שתמיד רצינו: מתווכח, מתעצבן". גם בספרד עמדו מאחוריו, אפילו כלי התקשורת ממדריד: "האדום שלא היה, דרום אמריקה חייבת להחזיר את האמינות שלה"

(גודל טקסט)
ההרחקה של ליאו מסי בפעם השנייה בלבד בקריירה ממשיכה להסעיר את עולם הכדורגל. בכלי התקשורת בטוחים, ללא יוצאים מן הכלל, שלקפטן ארגנטינה נעשה עוול. "עכשיו זה רשמי, ליאו מסי הוא הקורבן של כישלון שערורייתי נוסף של השופטים, איפה ה-VAR כדי לעשות צדק?", נכתב ב"אל מונדו דפורטיבו", שם הוסיפו: "מסי ספג שני אדומים ב-824 משחקים בקריירה ומה הפלא ששניהם קרו במדי הנבחרת?". בכתבה נכתב בציניות לסיכום: "אתם לא חושבים שזה היה תגמול על הביקורת על השופטים, נכון?"


ב"ספורט" העלו זיכרונות מהכרטיס האדום הראשון של ליאו מסי, בהופעת הבכורה שלו בנבחרת ארגנטינה, כשהורחק נגד הונגריה ב-17 באוגוסט 2005 לאחר 47 שניות בלבד. נכתב שהיום שהיה אמור להיות המאושר בחייו – הסתיים בדמעות ונכנס לזיכרון כצלקת, כמו כל תקופתו בנבחרת.


"באולה" הארגנטינאי החמיאו למסי כמובן: "הטורניר בו מסי הפך למראדונה", נכתב שם, בעיקר על התנהלותו של הקפטן. "מסי כפי שלא היה מעולם. התווכח עם שופטים, בעט ביריבים. כמו שתמיד רצו: מסי היה מראדונה. והארגנטינאים אוהבים את זה, מה-זה אוהבים. הוא תמיד התרחק מכל מחלוקת ועשה הכל כדי להתחמק מצרות, עד שהגיע לגיל 32 והפסיד את אחד הסיכויים האחרונים שלו לזכות במשהו עם הנבחרת. והוא לא הסתפק בכך אלא שלח עקיצה לברזיל".



ליאו מסי מורחק (Alexandre Schneider / Stringer)


באתר הוסיפו לגבי המשחק. "בניגוד לתחזיות של ארתורו וידאל שאמר שהקרב על המקום השלישי לא מעניין: המשחק היה מטורף. דממה של אכזבה ביציעים וטירוף על כר הדשאר. ארגנטינה ניצחה נבחרת חזקה אבל התוצאה בשוליים, ולמה? לא כל יום מסי מורחק".



גם ב"מארקה" שמזוהה עם ריאל מדריד, לא שמחו לאידו אלא הגנו על הכוכב: "ליאו מסי הוא אחד הבודדים בהיסטוריה של הכדורגל  שהתנהגותו על המגרש תמיד הייתה טובה, לאורך כל הדרך. ואתמול הוא הורחק רק בגלל מי שהוא. ספג במהלך הקריירה יותר מ-12 אלף בעיטות ברגליים והצליח להבליג, אף לא הפעם. מסי בסה"כ עשה תנועה עם החזה, כרטיס צהוב היה צריך להישלף ולסגור עניין, אבל השופט רצה את 15 דקות התהילה שלו". לסיכום נכתב: "זה היה הפעם בקופה אמריקה, אבל זה יכול לקרות גם במונדיאל 2022 בין ברזיל וארגנטינה. דרום אמריקה חייבת לשחזר את האמינות שלה".


ב"אס" הלכו על כותרת: "מה שלא היה, האדום המגוחך של מסי". באתר נכתב: "השופט מפרגוואי קיבל החלטה דרסטית ודרמטית להרחיק את מסי, שנראה האם יורחק מהקופה אמריקה הבא או ממוקדמות המונדיאל בחודש מרץ. הרחקה "יקרה" מדי במשחק סתמי ללא ערך מוסף, מה שגורם לנו להיות בחוסר נוחות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי