בספרד חיזקו: "ניצחון המוקדש ללואיס אנריקה ובתו שאנה"

שחקני נבחרת ספרד חוגגים
שחקני נבחרת ספרד חוגגים | DANIEL MIHAILESCU/AFP/Getty Images

"לה רוחה" גברה 1:2 על רומניה, במה שהיה משחקה הראשון לאחר שנודע כי המאמן לשעבר שכל את בתו הקטנה. "ניסינו לחזק אותו כמה שאפשר". וגם: ההתנצלות בפני סרחיו ראמוס על הכרטיס הצהוב וההופעה של סבאיוס

(גודל טקסט)

לאחר האירועים המטלטלים, נבחרת ספרד ניצחה בשביל לואיס אנריקה. השחקנים הספרדים עלו אתמול (חמישי) על כר הדשא בבוקרשט עם סרטים שחורים על ידם, ביחד עם שחקני רומניה המארחת, על מנת לכבד את זכרה של שאנה, בתו של מאמנם לשעבר אשר נפטרה ממחלת הסרטן. תחת פיקודו של רוברט מורנו, אשר עמד בפעם הראשונה על הקווים של ה"לה רוחה" כמאמנה הראשי, הצליחו השחקנים לשרוד מותחן ולנצח 1:2 את רומניה, משערים של סרחיו רמאוס ופאקו אלקאסר. "ניצחון בשביל לוצ'ו" נכתב ב"מונדו דפורטיבו" הספרדי.

"הניצחון מוקדש למשפחת אנריקה" שיתף ג'ורדי אלבה בסיום המשחק. "עכשיו כשאני אבא בעצמי, אני מבין שמה שקרה לו זה הדבר הכי רע שהיה יכול לקרות. ניסינו לחזק אותו כמה שיותר". בצד הספורטיבי, ההתמודדות אמש הייתה לא פשוטה לחבורה האדומה, שגם נאלצה להסתדר ב-10 שחקנים בדקות הסיום: "לצערי סבלנו מאוד לאחר הרחקתו של דייגו יורנטה" אמר מורנו, "אבל אנחנו מנסים כמה שיותר ללמוד ולהגן ביחד".

ב"לה רוחה" גם עסקו בכרטיס הצהוב שנשלף לעבר סרחיו ראמוס לאחר הבקעת השער, בעקבות "תנועת המשקפיים" שביצע. הבלם נענש על התגרות בקהל המקומי, אולם בסיום המשחק סיפר שזו בסך הכל הייתה חגיגה שהוקדשה לאחיין שלו: "גם אני וגם הוא מרכיבים משקפיים והקדשתי לו את השער, רציתי לעודד אותו. זו הייתה אי הבנה של השופט". שעה קלה לאחר המשחק, הבלם גם סיפר שהוא זכה להתנצלות על השופט על הצהוב שספג. אגב, היה זה שערו ה-21 של הבלם ב-166 הופעות בנבחרת ספרד ולמעשה מאז המונדיאל אין אף שחקן ספרדי שהבקיע יותר ממנו במדי הנבחרת.


ראמוס מנסה להסביר את עצמו (DANIEL MIHAILESCU/AFP/Getty Images)

שחקן שירצה לזכור את המשחק אתמול במיוחד הוא דני סבאיוס, שהבריק על אדמת רומניה וגרם לזינדין זידאן וריאל מדריד לחשוב שוב על כך ששלחו אותו לעונת השאלה בארסנל. כשהוא לא שיחק בעמדה המוכרת שלו במרכז המגרש, הקשר הצעיר סיפק כמה מספרים מעניינים – חמש מסירות מפתח (הכי הרבה במגרש), 95% דיוק במסירות, כולל שבעה כדורים ארוכים שמצאו את יעדם (100%), ושלוש עבירות שסחט, אחת מהן הובילה לכדור העונשין אשר העניק לספרד את היתרון במשחק. "אלה היו 77 דקות קסומות" סיכמו בספרד.

המאזן של ספרד נותר מושלם, והיא ניצבת בפסגת בית 6 בדרך הבטוחה ליורו 2020. משחקה הבא יהיה נבחרת איי פארו (8.9) באצטדיון בגיחון, ואילו המאמן החדש הבהיר: "יהיו מספר שינויים בהרכב. יש לי 23 שחקנים בסגל, וכולם יכולים להוביל כדור ברמה גבוהה. הימים הקרובים יהיו מנוחה עבורנו".

סבאיוס. היה המצטיין בשורות ספרד עד שהוחלף. (DANIEL MIHAILESCU/AFP/Getty Images)
סבאיוס. עוד הופעה טובה לקשר התותחנים (DANIEL MIHAILESCU/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי