יוסי מזרחי: "לזמן שחקנים בלי קבוצה זו המצאה ישראלית"

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי | צילום: עדי אבישי

שוערה לשעבר של נבחרת ישראל התייחס לצמד המשחקים של הנבחרת בתכנית הספורט של 103FM: "המשכנו עם המחלה שלנו במשחק ההגנה". זימונים: "אין היום כוכבים גדולים". הבעיה: "לא עובדים בארץ על משחק ההגנה"

(גודל טקסט)

לקראת משחקה של נבחרת ישראל נגד נבחרת סלובניה, השוער הלאומי לשעבר יוסי מזרחי התראיין היום (ראשון) לתכנית הספורט של 103FM ושיתף את דעתו על המשחק המאכזב נגד מקדוניה הצפונית, והתייחס לזימונים שעשה המאמן אנדי הרצוג לקראת צמד המשחקים.

התיקו 1:1 מול מקדוניה הצפונית: "המשכנו עם המחלה שלנו במשחק ההגנה. אני חושב שכל עוד לא יהיו לנו שחקני הגנה ברמה אירופאית, זה תמיד יהיה אותו דבר. במשחקי החוץ בפולין וסקוטלנד ספגנו המון שערים. אם אנחנו מתיימרים להגיע לאן שהוא, אנחנו חייבים לשפר את ההגנה".

ההתקפה: "יש לנו הרבה כישרונות גדולים בהתקפה. אסור לשכוח שאנחנו נמצאים רק בחודש ספטמבר, והשחקנים עדיין לא בכושר משחק מלא. אם מסתכלים על שחקני ההתקפה בליגה שלנו, אפשר לראות הרבה תוצאות של 0:0, וזה מסביר הרבה. כשמסתכלים על הליגיונרים שלנו אפשר לראות הרבה דברים טובים".

"חייבים לשפר את משחק ההגנה אם אנחנו מתיימרים להגיע לאן שהוא" (דני מרון)

הזימונים: "בתקופות שלנו זומנו רק את הכוכבים הגדולים בקבוצות הגדולות, והיו כאלה. לצערי, כיום אין כוכבים כאלה גדולים. לזמן לנבחרת שחקנים שאין להם קבוצה זו המצאה ישראלית".

הבית הישראלי: "אני לא רואה הבדלים כאלו גדולים בין סלובניה ובין אוסטריה לישראל. הכל תלוי ביום נתון. ישראל יכולה לנצח את הנבחרות האלה, אבל גם להפסיד. בקמפיין הזה פולין היא הקבוצה הכי טובה, וגם היא לא מהגדולות ביותר באירופה. כמו שאמרתי, אנחנו לוקים במשחק ההגנה ועושים בכל משחק טעות קשה שעולה לנו בשער. אם לא נשפר את זה, כלום לא יעזור לנו".

צוות האימון: "אני לא חושב שהבעיה טמונה בהם. הבעיה היא מבנה הכדורגל הישראלי ואיך אנחנו עובדים. אני יודע מצוין איך עובדים כאן, ומתעסקים רק בשחקני התקפה וכלל לא עובדים על הגנה. צריך לטפח את שחקני ההגנה כבר מגיל צעיר מאוד. עד שלא נשנה את זה לא נצליח להתקדם".

אלי דסה נגד מקדוניה הצפונית.
אלי דסה נגד מקדוניה הצפונית. "לזמן שחקנים שאין להם קבוצה זו המצאה ישראלית" (דני מרון)

שוער נבחרת ישראל: "הבעיה בעמדת השוער שלנו קיימת כבר כמה שנים. מטבע הדברים, צריך ללכת על אופציות אחרות לאחר שאריאל הרוש לא מצליח למצוא את מקומו בקבוצותיו. מתרחשים הרבה דברים בכדורגל והוא נזיל מאוד. נבחרת לא צריכה להיות תלויה באף שחקן. יש הרבה שחקנים שאפשר להשתמש בהם, רק צריך את האומץ".

המגרש בסלובניה: "האצטדיון בלובליאנה הוא קשה מאוד. יש בו אווירה ביתית מאוד, אבל זה לא בלתי אפשרי לקחת בו נקודות".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי