לב: "אנחנו בשלבי בנייה", בגרמניה התמוגגו מהשער של מרסל

שחקני גרמניה חוגגים
שחקני גרמניה חוגגים | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

הנבחרת המשיכה את המאזן הנפלא שלה נגד צפון אירלנד וטיפסה זמנית למקום הראשון. המאמן הוסיף: "הדרך לפסגה אינה קלה". מגן לייפציג זה למחמאות: "שער החלומות". וגם: הרקורד הנפלא של גנאברי

(גודל טקסט)
הרבה מאוד לחץ השתחרר בנבחרת גרמניה לאחר הניצחון 0:2 על צפון אירלנד אתמול (שני). הנבחרת של יואכים לב הנחילה הפסד בכורה למארחת וטיפסה למקום הראשון בשל הפרש שערים עדיף, בזמן שלנבחרת האורנג' יש משחק חסר. מי שמכיר את הסטטיסטיקה היה פחות מופתע. זה היה הניצחון השביעי של גרמניה נגד צפון אירלנד עם יחס שערים נהדר – 3:20. מנגד, ב"בילד" לא התרשמו יותר מדי: "המשחק נפתח לא טוב וגרמניה אמנם עלתה נחושה יותר למחצית השנייה אך הציגה רק 15 דקות טובות ובמשחקים הבאים זה עלול להיות בעוכריה".


מי שזכה למרבית המחמאות הוא המגן מרסל הלסטנברג, מגנה של לייפציג, שבהופעתו הרביעית בנבחרת כבש שער בכורה ענק בבעיטה אדירה לחיבורים. "הלסטנברג גואל את גרמניה בבלפסט", נכתב, "אפילו הוא לא האמין שהכדור יכול להתלבש לו בצורה כזו". ב"קיקר". "שער החלומות, פשוט מעשה אומן. הגול שלו היה כל כך חשוב, הוא נתן מעט שקט לנבחרת", נכתב ב"בילד". הלסטנברג אמר בסיום: "זה היה משחק קשה מאוד. השער שלי היה כמו ללחוץ על המתג, התחלנו לשחק לאחר מכן. אני שמח שהצלחנו לנצח ולזכות בשלוש הנקודות לקראת ההמשך".


את השער השני כבש סרג' גנאברי מבאיירן מינכן שמחזיק ברקורד פשוט יוצא מן הכלל. זה היה שערו התשיעי של הקשר בעשרה משחקים, כשבשנת 2019 המאזן שלו בנבחרת עומד על חמישה שערים בחמישה משחקים. 




המאמן יואכים לב אמר לאחר המשחק: "אנחנו נמצאים בשלב הלמידה, הדרך לפסגה אינה קלה, זו דרך ארוכה. במחצית הראשונה לא היינו מספיק טובה משום שלא עמדנו נכון על המגרש". בתקשורת נכתב כי המאמן זעם בחדר ההלבשה וביקש מכל שחקני הקישור וההתקפה לעשות יותר תנועה לעומק וכן להוות אופציית מסירה".

קאי האברץ, קשר באייר לברקוזן (20) שפתח בהרכב, סיכם מנקודת מבטו: "הקהל שלהם דחף בצורה מעולה והסגנון הפיזי שלהם אכן הקשה עלינו. אני חושב שזו הייתה הופעה סבירה שלנו. במחצית השנייה מצאנו את הפתרונות בהתקפה". לגרמניה מצפה משחק ידידות יוקרתי נגד ארגנטינה ב-9 באוקטובר וכעבור ארבעה ימים היא תתארח בבלארוס בהמשך קמפיין מוקדמות היורו במשחק די נוח. ברור שבנבחרת רוצים להשתפר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי