גונדואן וצ'אן עשו היסטוריה, לב: "היה קשה יותר משחשבנו"

אילקאי גונדואן
אילקאי גונדואן | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

קשר מנצ'סטר סיטי שכיכב עם צמד נגד אסטוניה, נגע בכדור לא פחות מ-180 פעמים, יותר מכל שחקן אחר בגרמניה, בעוד שחקן יובנטוס הפך למורחק המוקדם ביותר של הנבחרת עם אדום בדקה ה-14. המאמן הוסיף: "עמדנו במשימה"

(גודל טקסט)

"זה היה קשה יותר ממה שדמיינו", כך אמר המאמן יואכים לב לאחר ה-0:3 של גרמניה על אסטוניה בטאלין, כאשר עלתה על לוח התוצאות רק במחצית השנייה ואף המאמן ספג קריאות להתפטר מהקהל הגרמני. אך למרות יכולת לא משכנעת גרמניה העלתה את הפער מצפון אירלנד השלישית לשלוש נקודות, זכר להפסדה של הנבחרת הבריטית להולנד לפני ארבעה ימים.

עוד המאמן אמר: "ראשית אני שמח שביצענו את העבודה, קשה לשחק שם, היו לנו הרבה פציעות נשארנו רגועים ועמדנו במשימה". בנוסף לכך, למאמן הייתה עוד סיבה מקלה, קשר יובנטוס אמרה צ'אן הורחק כבר בדקה ה-14 והתיר את נבחרתו בעשרה שחקנים ולמעשה הפך למורחק המוקדם ביותר של המאנשפט בכך ששבר את שיאו של רוברט הות' שהורחק בדקה ה-15 בניצחון 1:4 של גרמניה בצפון אירלנד ב-2005.

מי שבלט מעל כולם היה אילקאיי גונדואן. קשרה של מנצ'סטר סיטי שכיכב עם שני שערים ובישול עשה היסטוריה בגרמניה, מעבר לכך שהשחקן כבש לראשונה מעל גול אחד במשחק בינלאומי, הוא נגע בכדור לא פחות מ-180 פעמים במשחק בטאלין, הכי הרבה אי פעם במדים של נבחרת גרמניה.


אמרה צ'אן. המורחק המוקדם ביותר בתולדות גרמניה (Martin Rose/Bongarts/Getty Images)

מי שעוד ממשיך לבסס את מעמדו הוא ג'ושוע קימיך, המגן קשר של באיירן מינכן פתח ב-21 המשחקים האחרונים של גרמניה וכעת אין עוד שחקן בסגל שנשאר ב-11 בדרך קבע כמו השחקן המוכשר בן ה-24.

במחזור הבא גרמניה יכולה להבטיח באופן רשמי את עלייתה ליורו במשחק הביתי נגד בלארוס החלשה. בעבר השתיים נפגשו רק פעמיים בלבד, בשנת 2008 הן נפגשו למשחק ידידות שהסתיים ב-2:2 ובחודש יוני האחרון גרמניה ניצחה אותה 0:2 בחוץ.



נבחרת גרמניה. יכולה להבטיח עלייה ליורו כבר במחזור הבא (Martin Rose/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי