סופית: לבנדובסקי לא ינותח כרגע, יגיע עם פולין לישראל

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

חלוץ באיירן מינכן החליט לדחות את הניתוח במפשעה לפגרת החורף, יצא למולדתו ויגיע עם הנבחרת של בז'צ'ק למפגש בשבת באצטדיון טדי מול החבורה של הרצוג

(גודל טקסט)

יממה אחרי שרוברט לבנדובסקי כבש צמד ב-0:4 האדיר של באיירן מינכן ב"קלאסיקר" על דורטמונד ובכך שיפץ שיא מ-1968, עקף את גרד מולר האגדי והפך לראשון שכובש 16 שערי בונדסליגה ב-11 המחזורים הראשונים, הבוקר (ראשון) גם הוחלט סופית שהחלוץ לא יעבור בשלב זה ניתוח ומכאן שהוא צפוי להגיע השבוע עם נבחרת פולין לישראל, לקראת המשחק בין הנבחרות בשבת באצטדיון טדי בירושלים.

כבר בשבוע שעבר פרסמה נבחרת פולין את הסגל למשחק וברשימות של המאמן יז'י בז'צ'ק נכלל גם החלוץ הלוהט בעולם, במה שנראה היה כחותמת סופית לכך שהדיווחים על ניתוח שהוא יעבור בקרוב אינם נכונים, אלא שבתגובה בבאיירן ובתקשורת הגרמנית דיווחו כי החלוץ עדיין מתלבט אם לעבור את הניתוח באופן מיידי או שמא להמתין לחלון הזדמנויות אחר.

לבנדובסקי סובל מזה תקופה ארוכה מכאבים במפשעה, אבל הוא בעצמו טען במהלך השבוע שהוא לא מרגיש שזה מגביל אותו על כר הדשא וככל הנראה הוא יעבור את ההליך הכירורגי לטיפול הבעיה רק בפגרת החורף בחודש הבא. מכיוון שפולין כבר הבטיחה את מקומה ביורו 2020, בבאיירן מינכן מקווים שבז'צ'ק יאפשר ללבנדובסקי לנוח לפחות באחד משני המשחקים הבאים, בשבת בישראל ושלושה ימים לאחר מכן נגד סלובניה. בקמפיין מוקדמות היורו כבש לבנדובסקי חמישה שערים.


לבנדובסקי. בשבת הוא בישראל (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי