אחרי שריקות הבוז: גומז שוחרר מסגל נבחרת אנגליה

ג'ו גומז
ג'ו גומז | Mike Hewitt/Getty Images

לאחר התקרית מול סטרלינג והיחס המשפיל מהקהל ב-0:7 על מונטנגרו שהבטיח את הכרטיס ליורו, בלם ליברפול התלונן על פציעה ולא ייצא לקוסובו (ראשון, 18:50 בספורט4). גם ג'ורדן הנדרסון ייעדר

(גודל טקסט)
נבחרת ספרד לא הייתה היחידה שהצליחה בימים האחרונים להבקיע שביעייה במוקדמות יורו 2020, מכיוון שגם נבחרת אנגליה עשתה זאת ביום חמישי האחרון נגד מונטנגרו, 0:7 שהבטיח לה את המקום ביורו 2020 במשחק שתקרית סטרלינג-גומז בהחלט הורגשה בו והגיעה לשיא כשבלם ליברפול ספג שריקות בוז עם כניסתו לכר הדשא.


למי שפספס את אירועי השבוע האחרון, שחקן ההגנה של מוליכת הפרמיירליג התעמת עם כוכב מנצ'סטר סיטי ביום שני האחרון, יממה לאחר ה-1:3 במשחק העונה באנפילד, כשלפי התקשורת האנגלית וראחים סטרלינג עצמו האחריות היא כולה שלו – זו גם הסיבה שהקשר הושעה מהמשחק ואילו המגן נכלל בסגל, אולם שריקות הבוז שספג הפתיעו את הממלכה כולה וגרמו גם לסטרלינג עצמו לקחת אחריות פעם נוספת ולנקות את שחקן ליברפול מאחריות.


כעת, רגע לפני שנבחרת שלושת האריות ממריאה לקוסובו למשחק האחרון במוקדמות (ראשון, 18:50 בשידור ישיר בספורט4), נודע כי בנוסף לג'ורדן הנדרסון החולה גם ג'ו גומז יישאר בממלכה ולא יצטרף למשחק. בעוד ראחים סטרלינג חוזר לסגל וגם צפוי לפתוח בהרכב, גומז יישאר לטיפולים בעקבות פגיעה שספג מאימון מקיירן טריפייר, כך לפי ההודעה הרשמית, אולם קשה שלא לתהות אם הדבר לא נובע משריקות הבוז שהשחקן אישר שפגעו בו עד מאוד.



גומז עולה מהספסל. נעלב מהתנהגות הקהל בוומבלי (Michael Regan/Getty Images)


נזכיר כי ב-0:7 על מונטנגרו כבש הארי קיין שלושער ובכך השתווה בפסגת מלכות השערים לערן זהבי עם 11 כיבושים במוקדמות יורו 2020. זהבי ישחק הערב נגד פולין וביום שלישי במקדוניה ולקיין תהיה זו מחר הופעה אחרונה בקמפיין.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי