פינלנד עלתה ליורו אחרי 32 ניסיונות והעניקה לישראל תואר

חגיגות בהלסינקי, פינלנד
חגיגות בהלסינקי, פינלנד | MARKKU ULANDER/Lehtikuva/AFP via Getty Images

החגיגה של טימו פוקי והפינים החלה בהלסינקי אחרי 0:3 על ליכטנשטיין שהבטיח להם את הכרטיס הנכסף לטורניר, המשמעות עבורנו היא לא רק הכרטיס לפלייאוף שדרכו להעפיל גם כן בחודש מארס

(גודל טקסט)
נבחרת פינלנד עשתה אתמול (שישי) בערב את הבלתי ייאמן והעפילה לראשונה בתולדותיה לאליפות אירופה, ובכך "סידרה" תואר לישראל: הפכנו לנבחרת המוצלחת ביותר בשלב מוקדמות היורו מבין אלה שמעולם לא העפילו לטורניר.


ישראל הייתה עד אתמול במקום השני אחרי פינלנד במספר ניצחונות, נקודות שהושגו ושערי זכות, אך כעת פינלנד השיגה את הכרטיס לטורניר הנכסף, ישראל רק בשלב הפלייאוף וכולנו תקווה שנעפיל משם ונאבד את ה"תואר" החדש ששייך לנו מעתה ולפחות עד חודש מארס הקרוב, אז ישראל יכולה להעפיל ליורו אם תנצח שני משחקים, כשהיריבות ייקבעו בהגרלה ביום שישי בצהריים.


אז בזמן שבישראל נערכים למשחק הערב מול פולין באצטדיון טדי וכבר סופרים את הימים עד להגרלה ביום שישי ולמשחקים במארס, בפינלנד החגיגה של טימו פוקי והחברים בעיצומה. "תהיה חגיגה בוודאות", אמר כוכב נוריץ', נועלת הטבלה בפרמיירליג, אחרי ה-0:3 על ליכטנשטיין שעצר רצף של 32 כישלונות להעפיל ליורו, "אלה רגעים של אושר ואנחנו חוגגים את ההישג. זה רגע אדיר גם למאמן שלנו ומגיע לו ההישג כזה, רובנו איתו עוד מהנבחרת הצעירה והוא יודע כיצד להוציא מאיתנו את המיטב".





חגיגות בהלסינקי (MARKKU ULANDER/Lehtikuva/AFP via Getty Images)



המסיבה של טימו פוקי (MARKKU ULANDER/Lehtikuva/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי