דה בור: "כרגע, אני לא בונה על ואן דייק ליורו"

וירג'יל ואן דייק | ANP Sport via Getty Images

מאמן נבחרת הולנד מבין שהקפטן לא צפוי לעמוד לרשותו בטורניר היבשתי: "כל דבר שהוא יוכל לתרום, יהיה בונוס. נותרו לו שמונה שבועות לסיכום ואני לא יודע אם יספיק. בסופו של דבר הבחירה תהיה שלו"

(גודל טקסט)

אחרי שנות שפל שבהן נעדרה מיורו 2016 ומגביע העולם ב-2018, נבחרת הולנד תחזור לבמה המרכזית של הכדורגל האירופי כשתופיע ביורו 2020 בקיץ הקרוב. יחד עם זאת, ייתכן שהאורנג' תיאלץ להתייצב ללא אחד מעמודי התווך שלה – הקפטן וירג'יל ואן דייק, שעלול להחמיץ את הטורניר הגדול בעקבות פציעה. היום (שלישי) המאמן פרנק דה בור התייחס למצבו של בלם ליברפול, לגביו יורגן קלופ כבר העריך שאינו צפוי לחזור לשחק במדי אלופת אנגליה העונה.

דה בור דיבר לקראת משחקה של נבחרת הולנד נגד טורקיה (רביעי, שידור ישיר בספורט4 החל מ-18:50) במוקדמות מונדיאל 2022 ואמר: "הגיוני שהמועדון נהג כך, אם הייתי קלופ גם אני הייתי נוקט בעמדה הזו. לווירג'יל עדיין נותרו שמונה שבועות לשיקום ואני לא יודע אם הוא יספיק, יכולות להיות כל מיני נסיגות. כל נסיגה עלולה להוביל לכך שהוא לא יוכל לשחק בליברפול ואז הם יגידו לו 'תתרכז בעונה הבאה'".

דה בור נשאל ישירות האם הוא לוקח את ואן דייק בחשבון ליורו והשיב: "נצטרך לחכות, זה תמיד היה מרוץ נגד השעון. זה גם תלוי איך ורג'יל עצמו ירגיש, אנחנו לא רוצים ללחוץ עליו. בסופו של דבר הבחירה תהיה שלו. אני שמח שהוא בדרך הנכונה. כל דבר שהוא יוכל לתרום לליברפול ואולי גם לנו, יהיה בונוס. כרגע, אני לא בונה עליו. אם הוא יתאושש בזמן, זה יהיה נהדר עבור הנבחרת. כשיגיע הרגע, נראה איך הוא מרגיש ונקבל החלטה. נכון לעכשיו אנחנו נותנים לו לעבוד על השיקום שלו בשקט, אנחנו לא יודעים אם זה יספיק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי