רביעי בספורט1: ליברפול ומנצ'סטר סיטי בחזרה הגנרלית למשחק העונה

פפ גווארדיולה | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

ללא אגוארו ודה בריינה, התכולים יצאו למשחק חוץ נגד ברנלי (19:50 בספורט2) בתקווה להמשיך את הרצף. האלופה תפגוש את ברייטון (22:05 בספורט2), קלופ: "לא נראה שוואן דייק יחזור לשחק העונה". לסטר תתארח בפולהאם

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה האנגלית ימשיך מחר (רביעי) בחבילת הערוצים של ספורט1 ואיתו גם משחקי קבוצות הצמרת, שיודעות שהן חייבות כל נקודה לקראת הישורת האחרונה של העונה. במוקד, ליברפול תארח את ברייטון ותקווה להמשיך את הרצף החיובי, כשלפני כן מנצ'סטר סיטי תנסה להגדיל את הפער בפסגה כשתתארח אצל ברמלי מהתחתית. שתי הקבוצות הבכירות ייערכו "חזרה גנרלית" למשחק העונה ביניהן ביום ראשון (18:15, שידור ישיר בספורט2).

ברנלי – מנצ'סטר סיטי (19:50, שידור ישיר בספורט2)

מנצ'סטר סיטי בהחלט לא נראתה בתחילת העונה כמו האלופה שבדרך, אך בשבועות האחרונים היא ללא ספק הקבוצה הלוהטת ביותר בליגה. פפ גווארדיולה ספר בשבת האחרונה ניצחון ליגה שביעי ברצף עם הקבוצה, ובמקביל למעידה של היריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, התכולים בפסגת הליגה ובהחלט נראים כמו קבוצה שיכולה לרוץ עד הסוף.

מחר מצפה למנג'ר הספרדי מפגש נגד שון דייטש וברנלי, קבוצה שמולה יש לפפ מאזן של 11 ניצחונות מתוך 12 מפגשים בכל המסגרות. "הכל יכול להשתנות במהירות. עד לפני שישה שבועות, לא היינו מועמדים לשום תואר, היום אנחנו כן" אמר גווארדיולה לקראת ההתמודדות. "זה משתנה במהירות ואנחנו יכולים עוד להפסיד נקודות בהמשך. כרגע, כל הדאגות שלי מרוכזות במשחק נגד ברנלי".

גווארדיולה. "עד לפני שישה שבועות, לא היינו מועמדים לשום תואר, היום אנחנו כן" | Laurence Griffiths/Getty Images

לגבי מצב הסגל, המאמן הבהיר כי כל שחקני הסגל שלו כשירים, למעט הבלם ניית'ן אקה וסרחיו אגוארו. כזכור, הארגנטינאי נפצע ונאלץ להיעדר לזמן ממושך ולאחרונה הוא גם נדבק בקורונה, מה שהאט לגמרי את החזרה שלו לדשא. "שחקן שמחלים מקורונה לא עושה את זה ברגע".

"לוקח זמן עד שאפשר לשחק שוב. הוא יזדקק למספר שבועות עד שהוא יחזור לדשא". לפי דבריו של גווארדיולה, מסתמן שאגוארו לא ישחק גם במשחק העונה נגד ליברפול ביום ראשון הקרוב. בנוסף, גם קווין דה בריינה הפצוע ייעדר מהסגל נגד ברנלי, כך הבהיר המועדון ממנצ'סטר.

ליברפול – ברייטון (22:05, שידור ישיר בספורט2)

יום הנעילה של חלון העברות עשוי לשנות לליברפול את העונה. אלופת אנגליה, שסובלת ממכת פציעות קשה העונה בחלק האחורי, הצליחה לייצב את המערכת עם שני ניצחונות רצופים בפרמיירליג ואמש צירפה לשורותיה שני בלמים, בן דייויס ואוזן קבאק, מה שאולי יעזור מאוד ליורגן קלופ בעונה המטלטלת שעוברת על המועדון.

קלופ עם סלאח. "עכשיו יש לנו יותר אופציות" | JOHN WALTON/POOL/AFP via Getty Images

"בשבועות האחרונים היו לנו מעט שחקנים בחלק האחורי ועכשיו יש כבר יותר אופציות" סיפר קלופ לקראת המפגש. "נוכל לקבל עכשיו החלטות באימונים לגבי מי שיפתח בהגנה, כפי שהיה בעבר. גם פאביניו אמור לחזור בקרוב. עכשיו הגיע הזמן של השחקנים לקחת את ההזדמנות שניתנה להם".

לגבי חזרתו של וירג'יל ואן דייק הוסיף המנג'ר: "לא היה רופא אחד שאמר לי שהוא יחזור לשחק העונה. אני לא רוצה להגיד שזה בלתי אפשרי, אבל לא נראה לי שזה יקרה. בכל מקרה, שמרנו לו מקום ברשימת השחקנים שלנו לליגת האלופות".

לגבי היריבה, שניצחה במחזור האחרון את טוטנהאם, הוסיף קלופ: "ברייטון זו קבוצה טובה. יש לה סגנון משחק ברור ושחקנים נהדרים. הניצחון שלה נגד טוטנהאם היה מוצדק". לגבי ההרכב שאמור לפתוח מחר באנפילד, מסתמן שסאדיו מאנה שוב לא ייכלל בסגל. הסנגלי נפצע קלות באחד מאימוני הקבוצה, פספס את המשחק נגד וסטהאם ונראה שמאמנו מעדיף לשמור אותו למשחק העונה נגד סיטי בראשון.

ואן דייק עם קלופ: "לא נראה שהוא יחזור לשחק העונה" | Catherine Ivill/Getty Images

מוחמד סלאח, שחזר לאחרונה לכושר המוכר, ימשיך בחלק הקדמי לצד רוברטו פירמינו. בהיעדרו של מאנה, מסתמן שקרטיס ג'ונס יתפוס את העמדה הנוספת במערך של קלופ, זאת במיוחד לאחר שהאנגלי המוכשר נכנס כמחליף במשחק האחרון ובישל לסלאח בתוך שניות ספורות על הדשא.

פולהאם – לסטר (19:50, שידור ישיר בספורט1)

לסטר מגיעה למשחק מחר עם תחושת אכזבה גודלה מאוד. השועלים היו יכולים לעלות למקום השני בטבלה בעקבות התיקו של יונייטד נגד ארסנל, אך הפסד ביתי לא מתוכנן נגד לידס קלקל לברנדן רודג'רס את התכניות. מחר הוא ניצב למשחק חוץ לא פשוט נגד פולהאם. ג'יימי וארדי סובל מבקע ולא אמור להיות בסגל של רודג'רס למשחק, טימותי קסטנייה ודניס פראט ייעדרו עקב פציעות. מנגד, הקבוצה של סקוט פארקר מגיעה אחרי שני תוצאות תיקו רצופות, אך עם החיזוק מרשים בדמותו של ג'וש מאג'ה, כוכב סנדרלנד לשעבר.

אכזבה בלסטר אחרי ההפסד נגד לידס. יחזרו לנצח אצל פולהאם? | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

לידס יונייטד – אברטון (19:50, שידור ישיר בספורט1)

אברטון לא ניצחה בשני המחזורים האחרונים בליגה, מה שגרם להרבה מאוד אכזבה אצל ה"טופיז". הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא הצליחה למצוא את הרשת במשחק האחרון נגד ניוקאסל ואולי זה מה שגרם להנהלת המועדון להחתים את ג'ושוע קינג, כוכב בורנמות' לשעבר, ביום הנעילה של חלון העברות. מחר יתייצבו הכחולים ב"אלנד רואד" של העולה החדשה מלידס, שמצדה חגגה ניצחון 1:3 גדול אצל לסטר ביום ראשון, כולל מהפך שהוביל החלוץ הבכיר בסגל של מרסלו ביילסה, פטריק במפורד.

במפורד חוגג עם שחקני לידס. יעשה את זה גם נגד אברטון | הTIM KEETON/POOL/AFP via Getty Images

משחק נוסף במחזור ה-22

אסטון וילה – ווסטהאם (22:15)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי