"אהיה אוהד מהבית": טר שטגן יעבור ניתוח ויחמיץ את היורו

מארק אנדרה טר שטגן | Michael Regan - UEFA/UEFA via Getty Images

שוער נבחרת גרמניה הודיע בחשבון האינסטגרם כי החליט לעבור ניתוח בברכו. בן ה-29 ייעדר ממשחק סיום העונה של ברצלונה ויפספס את הטורניר היוקרתי. דרכו של נוייר להרכב הנבחרת סלולה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאחר שברצלונה הפסידה לסלטה ויגו ואיבדה סיכוי לזכות בתואר האליפות, שוער הקבוצה, מארק אנדרה טר שטגן הודיע היום (שני) בחשבון האינסטגרם שלו כי יעבור ניתוח בברכו לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי של המועדון. המשמעות: הגרמני ייעדר מסגל נבחרתו ויחמיץ את יורו 2020.

לפי הודעת המועדון, השוער בן ה-29 יעבור ניתוח בברכו ביום חמישי הקרוב בשבדיה. הוא ייעדר ממשחק סיום העונה של קבוצתו בליגה נגד אייבר, וכאמור, לא ייטול חלק בטורניר עם נבחרת גרמניה. בפוסט הוא מסר כי: "אני עצוב שאפספס את הטורניר הקיץ. בפעם הראשונה מזה שנים, אהיה אוהד מהבית של הנבחרת ואקווה שנזכה. לאחר פגרת הקיץ, אני מקווה שאוכל לשוב ולשחק בפני אוהדים. אני מתגעגע לזה".

כידוע, טר שטגן נחשב כבר שנים ארוכות לשוער השני בנבחרת. למרות ביקורות רבות שקוראות לתת לשוער ברצלונה את המקום בין הקורות, המאמן יואכים לב ממשיך לתת את הקרדיט לאלוף העולם מנואל נוייר. כעת, מסתמן כי בקיץ הקרוב ללב לא תהיה התלבטות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי