הסגל הסופי של אנגליה ליורו פורסם: אלכסנדר ארנולד בפנים

טרנט אלכסנדר-ארנולד | Michael Regan/Getty Images

סאות'גייט הודיע מי 26 השחקנים שישחקו באליפות אירופה הקרובה. למרות דיווחים מוקדמים, מגן ליברפול נכלל בסגל, כמו גם קודי, גריליש וסאקה. גרינווד נופה בעקבות פציעה, גם ווייט ולינגארד בחוץ. הרשימה המלאה

(גודל טקסט)

לפני כשבוע, מאמן נבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט, פרסם את הסגל מורחב ליורו 2020 בו נכללו לא פחות מ-33 שחקנים. אחרי שבעה ניפויים, המאמן פרסם הערב את הסגל הסופי שלו לאליפות אירופה. למרות דיווחים מוקדמים, המגן הימני טרנט אלכסנדר-ארנולד בכל זאת נכלל ברשימה הסופית. בנוסף, גם קיירן טריפייר, קייל ווקר וריס ג'יימס יהיו חלק מההגנה של שלושת האריות.

מי שיצפה בטורניר מהבית הוא ג'סי לינגארד, שנופה ברגע האחרון.. הקשר שהושאל בינואר מהשדים האדומים לווסטהאם חווה פריחה משותפת אצל הפטישים ואף זומן לסגל הנבחרת לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל בחודש מרץ האחרון, אך לבסוף הוא לא היה חלק מהיורו הקרוב. מייסון גרינווד ממנצ'סטר יונייטד נופה מוקדם יותר היום בעקבות פציעה שספג.

מלבד הניפויים של לינגארד וגרינווד, שמות נוספים שלא קיבלו את הזימון הסופי מסאות'גייט הם שוער שפילד יונייטד, ארון ראסמדייל, הבלם בן גודפרי מאברטון, הבלם בן ווייט מברייטון, הקשר ג'יימס וורד-פראוס מסאות'המפטון והחלוץ אולי ווטקינס מאסטון וילה. מחר תפגוש אנגליה את נבחרת אוסטריה (רביעי, 21:50, שידור ישיר בספורט1) במסגרת ידידותית לאחד ממשחקי ההכנה האחרונים לפני פתיחת היורו.

הסגל המלא

סגל נבחרת אנגליה | צילום מסך, טוויטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי