צרפת נפעמת משלישיית החוד: "דשאן יכול להתענג". בנזמה התרגש

קארים בנזמה, קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בנזמה, אמבפה וגריזמן שיחקו יחד לראשונה והלהיבו ב-0:3 על ווילס. "הנבחרת מוכנה להרפתקה. חיכינו בקוצר רוח וזו הייתה אטרקציה", נכתב. חלוץ ריאל: "היו לי רגשות טובים, יהיה זמן להשתפר". וגם: הישג נפלא ללוריס

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת של דידייה דשאן נראתה טוב בניסוי הכלים הראשון שלה ליורו 2020 כאשר הביסה אתמול (רביעי) 0:3 את ווילס. החל מהדקה ה-26 נותרו הוולשים בעשרה שחקנים מה שהקל את המאלכה. בעיקר מצידו של השוער הוגו לוריס שרשם את משחקו המאה כקפטן הנבחרת – לפחות 46 משחקים יותר מכל אחד אחר. מאמנו דשאן, אגב, מדורג במקום השני. הנבחרת שמרה על שער נקי שלוש פעמים באציפות לראשונה מאז אוגוסט-אוקטובר 2017. היא תנסה לעשות זאת גם נגד בולגריה בעוד חמישה ימים בחזרה גנרלית אחרונה בהחלט ליורו 2020.

בכל מקרה, הסיפור הגדול היה שלישיית החוד המדוברת: קארים בנזמה (שיחק בנבחרת אחרי חמש שנים ו-237 ימים), קיליאן אמבפה ואנטואן גריזמן עלו יחד ב-11 ופתחו לכולם את התיאבון. חלוץ ריאל מדריד החמיץ פנדל בעוד השניים האחרים הבקיעו. בכל מקרה בנזמה מאושר: "ניצחון גדול של הקבוצה, מרגיש טוב לחזור", כתב לאחר מכן באינסטגרם.

בנזמה אמר לאחר המשחק: "היו לי רגשות מאוד טובים אחרי שבוע של עבודה עם הנבחרת, אני משתפר. זו הייתה עונה קשה עם הרבה משחקים אבל הרגשתי בנוח. ניסינו לעשות כל מה שיכולנו בחלק הקדמי וזה לא פשוט נגד נבחרת שמשחקת עם חמישה שחקני הגנה. יהיה לנו עוד זמן להשתפר יחד. אמנם לא כבשתי אבל יצרתי הזדמנויות וזה גם חשוב. אני גאה ושמח ורוצה לשחק ולהוכיח את עצמי וזה מה שעשיתי".

דשאן סיכם: "האיכות קיימת, זה ברור, וגם המוטיבציה והתודעה, אנחנו מבינים את המצב. עבדנו קשה באימונים. היריבה הייתה דינמית ואגרסיביית גם אם אחר כך מול עשרה שחקנים זה היה נוח. התוצאה הייתה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה. יצרנו הרבה מצבים. אני מרוצה מז'ול קונודה, היה חשוב לתת לו לשחק. אני יודע שהוא בלם אבל בסביליה ראיתי שהוא שיחק גם בצד ימין. זימנתי אותו כי הוא רב גוני".

על בנזמה: "הוא עשה כמה דברים גדולים מאוד. היו לו מצבים והוא לא כבש כך שזה מתסכל אך הוא היה נפלא בפן הטכני וזה מאפשר לנבחרת לשלוט ולהיות טובה יותר. אנחנו דנים יחד ולא מבצעים שינויים גדולים. השחקנים מדברים זה עם זה. הפנדל? יש לנו כמה שחקנים שמסוגלים לבעוט. השחקנים מספיק בוגרים ומנוסים כדי להרגיש. גריזמן רצה לתת לקארים לבעוט. לא החלטתי מי יבעט ביורו".

דידייה דשאן, קארים בנזמה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

גריזמן: "הייתה קצת עייפות, במיוחד אני, בהתחלה, אבל זה נורמלי. עשינו כמיטב יכולתנו, חיפשנו אחד את השני. נצפה במשחק הזה ונראה טוב יותר את התנועות אחד של השני. נמשיך לעבוד ולהשתפר. אני מאוד שמח מהשער שלי".

בכלי התקשורת היו מבסוטים. בשער עיתון "לאקיפ" נכתב: "בנזמה מוקף היטב". "הוא היה פעיל והותיר רושם מצוין. הנבחרת מוכנה להרפתקאות ונראתה היטב 13 ימים לפני היורו. גריזמן סקורר מפואר, הנבחרת גורמת לו להשראהנ. אמבפה הוא המסוכן והיעיל ביותר. גם שפת הגוף שלו נהדרת". "השלישייה הייתה האטרקציה הגדולה של הערב. לא יכולנו לחכות לראות איך יסתדרו ושלא ידרכו אחד על השני. הם לא היססו לעבוד ושיתוף הפעולה היה נהדר". ב"לה פרזיאן" נכתב: "התחלה אידיאלית, דשאן יכול להתענג מההתקפה שלו. אמבפה שוב הראה את הדרך לטריקולור. ההתקפה עובדת היטב. בנזמה לא כובש אבל נראה מבטיח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי