פאקו אלקאסר: "סאנצ'ו יגיע לטופ, מקווה שמסי ייעדר נגדנו"

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | Stuart Franklin / Staff

חלוץ בורוסיה דורטמונד התראיין בספרד לקראת משחקי הנבחרת ודיבר על חברו לקבוצה ועל המפגש נגד האקסית בליגת האלופות: "אם אבקיע, אני לא יודע אם אחגוג". וגם: מה הוא חשב על ניימאר והסיכוי שיחזור לוולנסיה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שפתח את העונה בבונדסליגה עם ארבעה שערים בשלושה משחקים, חלוץ בורוסיה דורטמונד פאקו אלקאסר התייצב לנבחרת ספרד לקראת המשחקים נגד רומניה ואיי פארו במוקדמות היורו. עוד לפני שיעלה עם "לה רוחה" למשימה החשובה, אקס ברצלונה התראיין ל"ספורט" ודיבר על חלק מהשחקנים שהכי מעסיקים את חובבי הכדורגל בקיץ האחרון.

תחילה התייחס אלקאסר לאקס בורוסיה דורטמונד ושחקן ברצלונה כיום, עוסמאן דמבלה: "אנחנו מדברים עליו בחדר ההלבשה, תמיד לטובה. לשון הרע מייצרת אווירה שלילית, תמיד צריך לדבר על דברים חיוביים, גם כאשר דברים הולכים פחות טוב".

ניימאר, שלא קיבל את מבוקשו לחזור לברצלונה: "אני לא נכנס לזה. כולנו שחקנים וחוץ מברי המזל שזכו להישאר באותה קבוצה במשך שנים, כל אחד הועבר בזמן כזה או אחר. חוסר הוודאות תמיד שם. על ניימאר אני יכול להגיד שהוא שחקן גדול, ביליתי איתו שנה שלמה וכאדם הוא תמיד התנהג אליי יפה, אני בקשר טוב איתו ומאחל לו את הטוב ביותר".

עדיין מדברים עליו בדורטמונד. עוסמאן דמבלה. (AFP)
עדיין מדברים עליו בדורטמונד. עוסמאן דמבלה. (AFP)

חברו בדורטמונד, ג'יידון סאנצ'ו: "הוא ילד, בסך הכל בן 19 ויש לו תכונות מדהימות. אם לא יאבד את הראש, הוא יגיע לטופ העולמי. יש חוסר ודאות מסוים בעקבות גילו הצעיר, אבל כשחקן וכאדם בחדר ההלבשה הוא נהדר. ככל שימשיך להשתפר וירכוש כישורים נוספים, הוא יהפוך לאחד הטובים בעולם".

זכרונות מברצלונה: "בחיים אתה צריך לקחת החלטות ואני לא מתחרט על כלום. אתה לומד גם אם אתה לא משחק. אני מנסה לזכור את הדברים החיוביים שהפכו אותי למה שאני היום ולהשאיר את השליליים מאחור".

המפגש הקרב נגד הקטלונים בליגת האלופות: "זה משחק מיוחד, יהיה כיף לראות את חבריי לקבוצה לשעבר. משחק נגד האקסית תמיד מעורר רצון לשחק טוב. אני לא יודע אם אחגוג במקרה שאבקיע, הרבה אנשים שם התייחסו אליי נהדר ויש גם כאלה שאמרו דברים פחות יפים. חלק מהאוהדים תמכו בי, חלק לא. אבל לפני הכל תמיד צריך לכבד".

יפגוש את האקסית בליגת האלופות. אלקאסר במדי ברצלונה. (AFP)
יפגוש את האקסית בליגת האלופות. אלקאסר במדי ברצלונה. (AFP)

האפשרות שמסי יחמיץ את המשחק: "זה עדיף עבורינו. וגם לוולנסיה במשחק הקרוב וגם ליריבה שאחרי. זה ברור שליאו נותן לקבוצה משהו שאף שחקן אחר לא נותן. שיקח לעצמו עוד כמה ימים עד שיחזור (צוחק)".

חזרה אפשרית לוולנסיה: "אני אוהד לכל דבר, מקווה שילך להם טוב ושדרכינו יצטלבו מתישהו בעתיד".

לסיום, החלוץ דיבר על ההתאקלמות המהירה בגרמניה: "זה עניין של קבלת אמון ולהרגיש בנוח על המגרש. הדקות חשובות וגם היחסים עם חבריך לקבוצה, להסתדר איתם זה המפתח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי