Sport1 Banner

גארת' בייל שבר שתיקה: "הפכו אותי לשעיר לעזאזל"

גארת' בייל
גארת' בייל | Harry Trump/Getty Images

רגע לפני המשחק של נבחרת וויילס נגד סאן מרינו, הכוכב הוולשי של ריאל מדריד דיבר לראשונה על הפרשה המטלטלת שעבר בקיץ עם מאמנו, זינדין זידאן: "אני לא יכול להגיד שאני משחק בשמחה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
נבחרת ויילס של ראיין גיגס תגיע מחר (שישי) למשחק של להיות או לחדול לאחר שנכנעה בשני המשחקים האחרונים, ולמזלה תפגוש את סאן מרינו, הנבחרת החלשה בבית שנכנעה בכל שלושת משחקיה. מעבר לחולשת היריבה, הנחמה הגדולה של הוולשים היא הכושר המצוין של גארת' בייל שכבש צמד במדי ריאל מדריד במשחק נגד ויאריאל.


הכוכב הוולשי שבר שתיקה ארוכה רגע לפני המשחק במסיבת העיתונאים: "אני יודע שהפכו אותי לשעיר לעזאזל קצת יותר מאחרים, קיבלתי את זה בטיפה מירות כי אני חושב זה לא כל כך הוגן". אמר לעיתונאים כשנשאל על הקיץ שעבר בסנטיאגו ברנבאו.


"בסוף העונה שעברה היה קשה, אי אפשר להכחיש את זה. לא רק לי, לכל הקבוצה. אני לא יכול להגיד שאני משחק בשמחה, אבל אני משחק, וכשאני משחק אני מקצוען ונותן את כל כולי עבור הקבוצה או הנבחרת".









בייל המשיך ואמר: "אני במצב טוב בניגוד לקיץ, פתחתי את העונה כפי שרציתי. אני מאוד מצפה למשחק. אנחנו צריכים לשחק טוב כדי לנצח ומשוכנע שזה מה שנעשה". השחקן הוסיף על הביקורת שספג: "אני לא מקשיב לזה! אף אחד לא יודע מה באמת קרה. מה שהיה ביני לבין המועדון יישאר בינינו. הקיץ לא השפיע עליי, החופש היה נהדר, המשכתי להתאמן קשה". לסיום אמר בנוגע לתשוקה לכדורגל: "היא מעולם לא עזבה. הכדורגל הוא החיים שלי, גולף זה תחביב".


כזכור במהלך הקיץ זינדין זידאן הביע את רצונו באופן פומבי לשחרר את גארת' בייל, וגרר תגובות סוערות מסוכנו ומקורביו. הוולשי היה במרכזה של סאגה ארוכה, שנגמרה בעקבות מכת הפציעות שנחתה על ריאל מדריד.


הוולשי ענה על הדשא לכל המבקרים במשחק האחרון, כשכבש צמד והציל את הבלאנקוס מהפסיד מביך לויאריאל, אך הורחק בדקה ה-90. 
עוד באותו נושא: גארת' בייל, זינדין זידאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי