זידאן: "עדיף שבייל יעזוב מחר". סוכנו ענה: "בושה וחרפה"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AARON M. SPRECHER/AFP/Getty Images

המאמן הסביר את אי שיתופו של הוולשי נגד באיירן בטענה שהמועדון רוצה לשחררו, וסוכנו ברנט לא נותר חייב: "הוא לא נותן שום כבוד לשחקן שעשה כל כך הרבה למען המועדון. האם יעזוב? אנחנו עובדים על זה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד של זינדין זידאן הפסידה 3:1 לבאיירן מינכןבמשחק ההכנה הראשון שלה לקראת העונה החדשה. אדן הזאר ערך את הופעת הבכורה בלבן, במשחק ניתן היה להתרשם מהשחקנים הצעירים המוכשרים אך מי שגנב את הכותרות הוא גארת' בייל שלא התלבש ושוב קיבל מסר ברור מזידאן. גם הצרפתי עצמו לא השאיר סימני שאלה במסיבת העיתונאים.


זידאן אמר: "בייל נשאר בחוץ משום שאנחנו מנסים למכור אותו". כשנשאל על התאריך בו בייל היה יכול לעזוב, ענה זידאן: "אם זה היה קורה מחר – זה היה טוב יותר". הצרפתי הוסיף: "אין כאן משהו אישי, אין לי שום דבר נגדו, אבל אני מקבל את ההחלטות והגיע הזמן לעזוב, זה יהיה טוב לכולם, גם לשחקן עצמו שהוא אינטיליגנט ומבין את המצב".


סוכנו של השחקן, ג'ונתן ברנט, לא חיכה הרבה ובחלוף מספר שעות הגיב בראיון ל-ESPN: "זו בושה וחרפה מה שזידאן עושה, אין לו שום כבוד כלפי שחקן שנתן כל כך הרבה למועדון. זו צריכה להיות החלטה משותפת של השחקן והמועדון האם להיפרד. בייל יעזוב את ריאל מדריד רק אם זה יהיה טוב עבורו ולא בשל לחץ שמפעיל זידאן". בהמשך, כשנשאל האם בייל קרוב לעזוב את הקבוצה, בייל ענה: "אנחנו עובדים על זה".





ובחזרה לזידאן, המאמן אמר על המשחק עצמו: "התחושה היא חיובית, שיחקנו טוב, בחצי השני הקבוצה השתנתה לחלוטין. לא אהבתי את הצורה בה הקבוצה הפעילה לחץ". על ההרכב: "אנחנו במשחקי ההכנה, במשחק השני תראו הרכב אחר, בשבילי זה הכי חשוב שהתחלנו לשחק סוף סוף".


צמד הצעירים של ריאל מדריד שערכו הופעת בכורה, קובו ורודריגו, התראיינו אף הם. היפני אמר: "היינו צריכים לנצח. זידאן נתן לי ביטחון. היינו חסרים דברים ב-30 המטרים האחרונים של השער וכמובן בסיומת". הברזילאי שכבש שער גדול בכדור חופשי: "זידאן ביקש ממני לשחק בעמדה חדשה. הוא אמר לי שאני מסוגל לשחק היטב ולהראות את מה שאני יודע. בברזיל בעטתי את הכדורים החופשיים".


 

ב"מארקה" נכתב: "ריאל נפלה בהופעת הבכורה אך יכולה להיות מרוצה: הזאר הראה את הכשרון שלו ורודריגו הציג את עצמו בפני כולם". מנגד, נכתב שהקרב על חוד ההתקפה החל: "קארים בנזמה החמיץ שני מצבי ענק, ולוקה יוביץ' התקשה לבלוט אף הוא".  על הזאר: "כשהוא נוגע בכדור תמיד קורה משהו. הוא יצר שתי הזדמנויות ענקיות שלא נכנסו רק בגלל מנואל נוייר. איסקו ובנזמה נהנו לשחק איתו". מנגד, בתקשורת מתחו ביקורת: "איפה  המהפכה כאן?", נכתב, כשהבלגי היה השחקן היחיד החדש בהרכב הראשון, לאחר אחת העונות החלשות ביותר של ריאל מדריד בעידן הנוכחי.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי