דה יונג שבר את הבצורת: "תמיד ידברו כשאתה לא מבקיע"

לוק דה יונג
לוק דה יונג | MAURICE VAN STEEN/ANP/AFP via Getty Images

חברו של דאבור בסביליה כבש לראשונה העונה ועזר להשיג ניצחון יקר לנבחרת הולנד, שנקלעה לצרות נגד צפון אירלנד. קומאן: "היריבה עשתה הכל כדי להפריע, כולל בזבוזי זמן". ואן דייק: "הכי חשוב שהשגנו 3 נקודות"

(גודל טקסט)
15 דקות לסיום המשחק אמש (חמישי), הולנד מצאה עצמה בפיגור לעיני הקהל הביתי ברוטרדאם לאחר שג'וש מאגניס כבש את ה-0:1 לזכות הנבחרת המפתיעה בבית ג' של מוקדמות היורו – צפון אירלנד. האורנג' היו רחוקים משיאם וכמעט אפשרו ליריבה הבריטית לפתור פער של שש נקודות עליהם בטבלה, אבל אז רונאלד קומאן שלח למגרש את לוק דה יונג המושמץ, זה שאוהדי סביליה דורשים שיפנה את המגרש לטובת מואנס דאבור, בניגוד לדעתם של אוהדים רבים של הנבחרת שהעדיפו את חלוץ וולפסבורג ואוט וחהורסט.


ממפיס דפאי השיג את השוויון בדקה ה-80 ודקה בתוך תוספת הזמן הגיע הרגע של דה יונג, שהשלים מהפך לזכות הכתומים, לפני שדפאי חתם את ה-1:3 שהשאיר את הנקודות בהולנד והעלה את הנבחרת של קומאן לראש הבית. "אם אתה נכנס, אתה יודע שזה יכול להיות הערב שלך וכשזה קורה, זה נחמד. בטח במצב שלי", אמר דה יונג לאחר המשחק, "אני יודע איך זה עובד. אם אתה לא מבקיע במשך תקופה, ידברו על זה. אני רגיל".


אחרי החילוף השנוי במחלוקת, שהפעם התברר כמוצלח, קומאן אמר: "כל אחד רשאי לחשוב אחרת, אני לא חייב להיות צודק. אני יודע מה אנחנו מקבלים מלוק ולמזלנו הוא הצליח להראות את זה הפעם". החלוץ הוסיף באותו עניין: "תמיד יש ויכוח על עמדות מסוימות. המאמן רואה בי את האיש הנכון לפתור סיטואציות כמו זו של הערב, הוא נותן לי ביטחון ואני החזרתי לו על כך".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Luuk de Jong (@luukdejong9) on



כאמור, לפני הסוף המאושר, זה לא הלך לחלק להולנדים. קומאן התייחס ליכולת של נבחרתו והתלונן מעט על היריבה: "התקשינו במחצית הראשונה. הם לא השאירו לנו מרווחים ולא הצלחנו למצוא שחקנים בין הקווים שלהם. לפעמים זה פשוט לא הולך, אבל עשינו את העבודה בסיום, זו גם מעלה. הם מוציאים את המקסימום מהיכולות שלהם ומגיע להם כבד על כך, אבל הם גם עשו הכל כדי להפריע למשחק, כולל בזבוזי זמן ועבירות".


קפטן האורנג' וירג'יל ואן דייק הדגיש את השורה התחתונה: "עמדנו בלחץ היטב במחצית השנייה. אני חושב שהניצחון מוצדק. היו עצבים, אבל הגבנו טוב למרות שזה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. בקמפיין כזה, מה שחשוב זה להשיג שלוש נקודות ועשינו את זה, בזכות ולא בחסד".


עמדו בלחץ והשיגו את הנקודות. שחקני נבחרת הולנד חוגגים (MAURICE VAN STEEN/ANP/AFP via Getty Images)
עמדו בלחץ והשיגו את הנקודות. שחקני נבחרת הולנד חוגגים (MAURICE VAN STEEN/ANP/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי