ישראל תתארח אצל סקוטלנד בפלייאוף היורו

ישראל נגד סקוטלנד
ישראל נגד סקוטלנד | MacNicol/Getty Images

חבורתו של הרצוג הוגרלה לדרג ג' ושנה לאחר ההפסד 3:2 בהאמפדן פארק, תנסה להדהים בגלאזגו. המנצחת תתארח לקרב על הכרטיס לאליפות אירופה אצל זו שתעפיל מחצי הגמר המקביל בין סרביה לנורבגיה

(גודל טקסט)
הגרלת הפלייאוף יורו 2020 נערכה היום (שישי) בניון שבשווייץ ולצערה של ישראל היא קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר עבורה. מתוך ארבע נבחרות דווקא חבורתו של אנדי הרצוג שובצה בדרג ג' וקיבלה את נבחרת סקוטלנד בחוץ, אותה פגשה לפני שנה במחזור האחרון של ליגת האומות והפסידה 3:2.


גם בגמר ההגרלה לא הטיבה עם ישראל – בתקווה שתצליח לחלוף מעל סקוטלנד היא תפגוש את המנצחת בין סרביה לנורבגיה, דבר שהיה ידוע מראש, אבל גם המשחק הזה ייערך בחוץ ולמעשה ישראל לא תזכה לארח אף משחק בדרך ליורו.


חצי הגמר נגד סקוטלנד ייערך ב-26.3.20. גמר פלייאוף היורו, בתקווה שישראל תהיה בו, ייערך ב-31.3.2020 ואליפות אירופה תצא לדרך ב-12.6.2020 ותימשך עד משחק הגמר ב-12.7.2020. בשבת הבאה, 30.11, תיערך הגרלת שלב הבתים של יורו 2020.







כזכור את נבחרת סקוטלנד פגשנו לפני כשנה בליגת האומות, במשחק הראשון נגדה ישראל ניצחה 1:2 ובמשחק על כל הקופה בגלאזגו הסקוטים הבטיחו את מקומה בפלייאוף היורו עם 2:3 ביתי. בקמפיין המוקדמות צברה 15 נקודות וסיימה במקום השלישי לאחר בלגיה ורוסיה.


השחקנים הבולטים בנבחרת הם אנדרו רוברטסון מליברפול שנחשב לאחר המגנים הטובים בעולם, ראיין פרייזר מבורנמות', וסקוט מקטומיניי ממנצ'סטר יונייטד. השינוי הגדול בשנה שעברה יהיה על הקווים לאחר שאלכס מלקיש פוטר בחודש אפריל ובמקומו מונה סטיב קלארק.


בדרג א', אליו הייתה יכולה להגיע לישראל, נבחרת איסלנד הוגרלה בבית נגד נבחרת רומניה בחצי הגמר ובמשחק המקביל בולגריה תארח בסופיה את הונגריה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי