"התקפה ברמה עולמית, הגנה סוג ב'": באנגליה ביקרו את התצוגה נגד קוסובו

מייקל קין
מייקל קין | ADRIAN DENNIS/AFP/Getty Images

רגשות מעורבים בנבחרת שלושת האריות לאחר ה-3:5 במוובלי: "התכונות הטובות והפחות טובות מורגשות על ידי כולם", אמר המאמן גארת' סאות'גייט. רוי קין תקף: "הייתה תחושה שהם לא לקחו את המשחק ברצינות"

(גודל טקסט)

 "התקפה ברמה עולמית, הגנה סוג ב'", כך נכתב ב'מירור' מיד לאחר ה-3:5 המטורף של אנגליה על קוסובו אמש (שלישי). נבחרת שלושת האריות ספגה לאחר 35 שניות בלבד על ידי ואלון בשירה מלאציו והספיקה במחצית הראשונה לכבוש את כל חמשת שעריה, כאשר בחצי השני הקפטן הארי קיין החמיץ פנדל ואנגליה ספגה עוד צמד שערים.

מאמן אנגליה גארת' סאות'גייט אמר לאחר המשחק: "התכונות הטובות והפחות טובות מורגשות על ידי כולם. עשינו טעויות אישיות והמשחק החל רע, אך הראינו קור רוח והצלחנו להתאושש מכך. השתמשנו בכדור בצורה נכונה במחצית הראשונה".

המאמן המשיך: "המשחק צריך היה להסתיים במחצית, אבל מדי פעם קבוצות מאבדות משחקים כאלו ויש תחושה ליריבה שאין לה מה להפסיד והם מנסים ללכת על הסוף. היו טעויות והחלטות אינדיבידואליות גרועות וזה החזיר את קוסובו למשחק. היה לנו מהלך שגרם לפנדל והיה יכול לסיים את המשחק, אך לצערנו הפעם זה לא נכנס לרשת, ועדיין בסופו של דבר השגנו תוצאה סבירה".


משחק התקפי אדיר של נבחרת אנגליה. ראחים סטרלינג חוגג (Clive Mason/Getty Images)

על הופעתו של ג'יידון סאנצ'ו: "אנחנו יודעים שיש לו כישרון התקפי עצום. היינו ממש מרוצים ממרקוס ראשפורד בסוף השבוע, ג'יידון, הוא שחקן מעט שונה ממנו. הוא עבר שחקנים בעמידה, הוא עובד ממש קשה ללא כדור וזה חשוב לסגנון משחק שלנו, הוא כבש את שעריו הראשונים בנבחרת וזה רגע חשוב עבורו".

אחד המבקרים של הנבחרת על ההופעה בוומבלי היה שחקן העבר וקפטן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, רוי קין שאמר ברשת 'ITV ספורט': "לפעמים ששחקנים משתעממים כשהמשחק נגמר, זה הרגע שמתחיל הרפיון. זה בסדר למסור את הכדור מצד לצד, אבל הם לא חזרו אחורה לעזור לחברי הקבוצה. הייתה תחושה שהשחקנים לא לקחו את המשחק ברצינות".

אף למרות הביקורת, נבחרת אנגליה עשתה צעד משמעותי לעבר השתתפות ביורו 2020 כאשר היא ממשיכה לשמור על מאזן מושלם והיא הגדילה את הפעם מקוסובו מהמקום השלישי לארבע נקודות כאשר למפסידה יש משחק אחד יותר.


ג'יידון סאנצ'ו עם ראחים סטרלינג. קשרה של דורטמונד כבש את שעריו הראשונים בנבחרת (Clive Mason/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי