בשני: רונאלדו ינסה להגיע ל-700, צרפת בקרב על ראש הבית

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | CARLOS COSTA/AFP via Getty Images

קפטן נבחרת פורטוגל זקוק לגול אחד בלבד כדי להגיע לציון הדרך המרשים בהתמודדות נגד אוקראינה בקייב. וגם: אלופת העולם תפגוש במשחק טעון במיוחד את טורקיה ואנגליה תנסה להתאושש מההפסד לצ'כיה בבולגריה

(גודל טקסט)
המחזור השמיני של מוקדמות יורו 2020 יימשך מחר (שני) עם שבעה משחקים נוספים, כשבמוקד כל העיניים נשואות כלפי כריסטיאנו רונאלדו שעשוי לכבוש את שערו ה-700 בקריירה במדי נבחרת פורטוגל במשחק החוץ נגד אוקראינה. וגם: אנגליה תנסה לשים את ההפסד נגד צ'כיה מאחוריה במשחק החוץ בבולגריה וצרפת תארח את טורקיה, בקרב ישיר על ראשות הבית.


אוקראינה – פורטוגל (21:45)
אחרי 0:3 מרשים על לוקסמבורג, אלופת אירופה ומחזיקת ליגת האומות יכולה לעשות צער משמעותי לעבר עלייה ליורו 2020 אם תגבור על נבחרתו של אנדריי שבצ'נקו שמוליכה את הבית עם 16 נקודות בשישה משחקים, בעוד פורטוגל צברה 11 נקודות אך עם משחק אחד פחות. אבל מעבר לנקודות החשובות, התמודדות בקייב עשויה להיזכר כמשחק רונאלדו יגיע ל-700 שערים.


במוקדם ובמאוחר רונאלדו יגיע להישג ויהפוך לשחקן הפעיל היחיד ושמגיע לכמות כה גבוה של שערים. בנוסף לכך רונאלדו במרחק של 15 שערים בינלאומיים בלבד כדי להגיע להישג מרשים אף לא פחות בכך שישתווה לעלי דאי שכבש 109 שערים עבור נבחרת איראן.




מלבד הכוכב הגדול של יובנטוס, בחלק ההתקפי של פרננדו סנטוס צפויים לפתוח ז'ואאו פליקס וברנרדו סילבה. למרות זאת, אוקראינה לא תאפשר לפורטוגל לחגוג על חשבונה והיא יודעת שניצחון יבטיח לה סופית כרטיס ליורו, מלך שערי הנבחרת בקמפיין רוסלן מלינובסקי אמור לעלות בחלק הקדמי כמו גם אנדריי ירמולנקו וג'וניור מוראס.



צרפת – טורקיה (21:35, שידור ישיר בספורט4)
המשחק הרותח ביותר של הערב יתקיים ב"סטאד דה פראנס" כשאלופת העולם תפגוש את מוליכת בית 8 טורקיה. שני הצדדים נמצאים בשוויון נקודות מוחלט בערב המשחק, כאשר הטורקים מדורגים ראשונים רק בזכות הניצחון 0:2 נגד הטריקולור בחודש יוני האחרון. הנבחרת של דידייה דשאן מגיעה להתמודדות לאחר שחזרה מאיסלנד עם ניצחון 0:1 זעיר, בו היא נראתה כבויה מאוד אך עם הרבה מזל הצליחה להשיג את שלוש הנקודות.


המאמן הצרפתי יקווה לקבל יותר תפוקה מאנטואן גריזמן, במיוחד אחרי שנודע כי קיליאן אמבפה ופול פוגבה לא יכללו בסגל למשחק. ניצחון של המארחת יהיה צעד חשוב מאוד לעבר יורו 2020, במיוחד כשלטורקים יישאר לוח משחקים קשה יותר על הנייר, בו יפגשו את האיסלנדים כשעדיין מחזיקים בסיכוי קיים.


לאחרונה, הרבה עניינים פוליטיים נכנסו לתוך המשחק, לאחר שנודע כי טורקיה כוחות צבאיים לעבר סוריה, דבר אשר זכה לגינויים כמעט מכל מדינה אפשרית, כולל צרפת. אם זה לא מספיק, השחקנים הטורקים חגגו אתר שער הניצחון נגד אלבניה עם הצדעות צבאיות, במטרה להביע תמיכה בחיילי המדינה. אופ"א הודיעה כי תפתח בחקירה עקב חגיגת שער ובכך הרתיחה את הכל לפני המשחק הקריטי על ראשות הבית. כ-3,800 טורקים הגיעו לבירת צרפת וכנראה יבלעו בתוך 78 אלף האוהדים הצרפתים שימלאו כל כיסא באצטדיון המפואר.






בצל חקירה נגד טורקיה, הנבחרת תיאבק על ראש הבית (Gettyimages)


בולגריה – אנגליה (21:35, שידור ישיר בספורט2)
נבחרת נבחרת שלושת האריות ידעה שניצחון על צ'כיה היה מבטיח לה את הכרטיס ליורו 2020 כבר ביום שישי, אבל חבורתו של גארת' סאות'גייט ספגה את המכה הכי קשה שלה מאז ההדחה בחצי גמר המונדיאל במונדיאל כאשר נוצחה 2:1 בפראג, למה שהיה ההפסד הראשון של אנגליה במוקדמות היורו מאז 2007. למרות זאת, אנגליה עדיין מוליכה את הבית עם 12 נקודות וצ'יכה שצברה אותו מספר כמו אנגלים שיחקה משחק אחד יותר.


מי שעשוי לשוב להרכב של האנגלים הוא החלוץ מרקוס ראשפורד שיוצב לצידו של הארי קיין בתקפה בעוד ג'יידון סאנצ'ו יירד לספסל, גם קשרה של טוטנהאם הארי ווינקס עשוי לקבל את חולצת ההרכב.


ינסו להתאושש מההפסד בצ'כיה (Justin Setterfield/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי