דיווח: מנצ'יני יאריך חוזה באיטליה, ספרד תבטיח עלייה בשבדיה?

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

שלישי במוקדמות יורו 2020: לקראת ליכטנשטיין, מאמן ה"אזורי" זוכה לקרדיט לאחר שהעפיל לשלב הבא. ה"לה רוחה" תנסה להסתדר ללא ראמוס (21:35, ישיר בספורט4). במקביל: שווייץ נגד אירלנד (21:35, ישיר בספורט2)

(גודל טקסט)

משחקי מוקדמות יורו 2020 יימשכו מחר (שלישי), כשבמוקד נבחרת ספרד מפסגת בית ו' תפגוש את שבדיה סגניתה (21:35, שידור ישיר בספורט4) במטרה להבטיח את מקומה בטורניר הגמר. במשחקים נוספים שייערכו, שווייץ תארח את אירלנד במשחק קריטי על הכרטיס לשלב הבא (21:35, שידור ישיר בספורט2), בוסניה תנסה לשמור על סיכויי ההעפלה שלה מול יוון (21:35, שידור ישיר בספורט3), ואיטליה, שכבר הבטיחה את עלייתה ליורו תפגוש את ליכטנשטיין.

שבדיה – ספרד
קרב צמרת בבית ו', כשהפער בין שני הצדדים עומד על חמש נקודות. ספרד, שכבר איבדה נקודות השבוע בצורה דרמטית עם תיקו 1:1 מול נורווגיה, רוצה לחזור לנצח ולהבטיח את מקומה ביורו, כשאפילו נקודה תספיק לה. מנגד, שבדיה שדרסה 0:4 את מלטה החלשה תנסה להפתיע את ה"לה רוחה" באצטדיון רוסונדה. חניכיו של רוברט מורנו, שנעצרו מול הנורווגים לאחר רצף של שישה ניצחונות מתחילת הקמפיין, יחסרו את קפטן הנבחרת סרחיו ראמוס, לאחר שהורחק עקב צבירת כרטיסים צהובים. הבלם, ששבר את שיא ההופעות במדים הלאומיים ביום שבת האחרון, המריא עם נבחרתו לשטוקהולם. ראול אלביול צפוי לפתוח במקומו, לצידו של איניגו מרטינס. חסוס נבאס עשוי לפתוח בצד ימין של ההגנה ודני סבאיוס נמצא בתמונת ה-11 של המאמן הלאומי, שהשיג שני ניצחונות ותיקו מאז מונה לתפקידו.

מן העבר השני, שבדיה, שממוקמת שנייה בבית עם 14 נקודות, נמצאת בקרב עיקש מול רומניה ונורבגיה על הכרטיס השני לאליפות אירופה. השתיים יפגשו מחר אחת מול השנייה וזו תהיה הזדמנות נהדרת לשוודים להשיג נקודות ולשפר את עמדתם לקראת מחזורי הסיום של הקמפיין. המארחת מגיעה בסגל מלא לקראת המשחק, כשויקטור לינדלוף צפוי לחזור למרכז ההגנה. אלבין אקדל וכריסטופר אולסון עתידים להמשיך בקישור ואלכסנדר איסאק, חלוצה של ריאל סוסיאדד, אמור לחזור לחוד לצידו של מרכוס ברג.

סרחיו ראמוס. ייעדר מהמשחק, אך המריא לשוודיה כדי לתמוך בנבחרתו (David Ramos/Getty Images)
סרחיו ראמוס. ייעדר מהמשחק, אך המריא לשוודיה כדי לתמוך בנבחרתו (David Ramos/Getty Images)

שווייץ – אירלנד
בבית ד', שווייץ נמצאת במקום השלישי, עם משחק פחות מאירלנד יריבתה, כשבמאזנה שמונה נקודות, ארבע פחות ממוליכת הבית, אותה תארח מחר. לאחר ההפסד 1:0 מול דנמרק, חניכיו של ולדימיר פטקוביץ' יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון, תרחיק אותם משמעותית מעליה אוטומטית לאליפות אירופה. פביאן שאר יוביל את מרכז ההגנה, כשהתלבטות מסוימת קיימת באגף ימין, בין סטפן ליכשטיינר לקווין מבאמבו. גרניט ג'אקה אמור לפתוח בקישור, בעוד בריל אמבולו והאריס ספרוביץ' צפויים להוביל את חוליית ההתקפה.

אירלנד, שאכזבה במשחקה האחרון עם 0:0 בגאורגיה, נמצאת במקום הראשון בטבלה עם 12 נקודות, כשהיא טרם רשמה הפסד מתחילת הקמפיין. כל תוצאה מלבד הפסד במשחק, תקרב אותה להשגת המטרה – הבטחת אחד משני המקומות הראשונים. אנדה סטיבנס חזר מהרחקה ואמור לפתוח בצד שמאל של ההגנה, קונור הוריהאן צפוי להוביל את הקישור וארון קונולי, חלוצה בן ה-19 של ברייטון, שערך רק בשבת האחרונה הופעת בכורה במדים הלאומיים, צפוי לקבל את חולצת ההרכב ממיק מקארת'י.

ליכטנשטיין – איטליה
הסקוודרה אזורה, אמנם לא הרשימה במשחקה הביתי האחרון מול יוון, אך בכל זאת ניצחה 0:2, והשלימה שבעה ניצחונות מתחילת הקמפיין,  שהבטיחו את מקומה ביורו הקרוב. בעקבות העלייה, מאמן הנבחרת רוברטו מנצ'יני, האריך את חוזהו עד 2022, כך על פי דיווחים ברחבי אירופה. בהתאחדות האיטלקית מרוצים מאוד ממנו ומהאופן בו ה"אזורי" משחקת. כעת, המאמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב ולתת מנוחה למספר שחקנים בולטים. אנדראה בלוטי, כריסטיאנו ביראגי, ניקולו זאניולו וסטפן אל שעראווי צפויים לקבל הזדמנות ב-11 נגד היריבה החלשה, שממוקמת אחרונה בבית עם שתי נקודות בלבד.

 (Gettyimages - Lukas Schulze)רוברטו מנצ'יני. יעניק מנוחה לשחקניו הבולטים מול ליכטנשטיין
רוברטו מנצ'יני. יעניק מנוחה לשחקניו הבולטים מול ליכטנשטיין (Gettyimages – Lukas Schulze)

בוסניה – יוון
בבית י' של איטליה, הבוסנים נמצאים במאבק משולש עם פינלנד וארמניה על הכרטיס השני ליורו, לאחר שפירקו 1:4 את הפינים בשבת האחרונה. חניכיו של רוברט פורסינצ'קי רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולנצח גם את יוון, שאיבדה כל סיכוי מעשי להעפיל לאליפות אירופה. מיראלם פיאניץ', שכבש צמד במחזור האחרון, צפוי להמשיך בהרכב, בעוד ארמין הודז'יץ' אמור להוביל את ההתקפה.

משחקים נוספים: בבית ו' רומניה תתמודד מול נורווגיה, בעוד איי פארו תארח את מלטה בקרב האחרונות, בבית ד' גיברלטר תפגוש את גאורגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי