סטרלינג הגן על גומז, קיין במרחק של שער מהיסטוריה

מייסון מאונט, ג'ו גומז
מייסון מאונט, ג'ו גומז | Michael Regan/Getty Images

החלוץ שלהט עם שלושער, זקוק לעוד גול כדי להשוות את שיאו של דין ב-1908 שהבקיע 12 פעמים בשנה אחת. קשר סיטי התייחס לבוז נגד הבלם בעת כניסתו: "ג'ו לא עשה שום דבר לא בסדר". סאות'גייט: "הרגנו את המשחק"

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה הבטיחה אמש (חמישי) את מקומה ביורו 2020 בסטייל, לאחר התפוצצות של 0:7 על מונטנגרו במשחקה ה-1,000 הבינלאומי. נבחרת שלושת האריות ממשיכה את המומנטום הנהדר שלה מהמשחק נגד בולגריה בו כבשה שישייה, והישגים מרשימים בשלבי המוקדמות הפך כבר לעניין שבשגרה, ועדיין בפעם האחרונה שכבשה שבעה שערים או יותר במשחק אחד במוקדמות היורו היה לפני 32 שנה ב-0:8 ההיסטורי נגד טורקיה בוומבלי.

המאמן גארת' סאות'גייט אמר בסיום: "אני חושב שהאיכות שלנו במחצית הראשונה הייתה מצוינת. זו קבוצה שכמובן ציפינו לנצח, אבל אנחנו מצליחים לפרק קבוצות שעבר אנגליה התקשתה לנצח. השחקנים שלי כבר הרגו את המשחקים תוך 25 דקות".

השחקן המצטיין היה ללא ספק הארי קיין שכבש שלושער ואנחנו נצטרך להתרגל שהוא חולק עם ערן זהבי את המקום הראשון בטבלת כובשי השערים עם 11. למעשה, קיין רחוק עוד שער אחד כדי לעשות היסטוריה באנגליה, ולהשתוות לדיקסי דין שכבש 12 שערים בינלאומיים בשנה קלנדרית אחת, זה קרה ב-1908. האחרון שהגיע ל-11 שערים באנגליה היה פיטר קראוץ' בשנת 2006.


השתווה לערן זהבי. הארי קיין (Laurence Griffiths/Getty Images)

אך לא הכל היה מושלם בוומבלי, ג'ו גומז שהתעמת עם ראחים סטרלינג באימון נבחרת אנגליה, וגרם להשעייתו של שחקן הכנף של מנצ'סטר סיטי, נכנס כמחליף בדקה ה-70 וספג שריקות בוז מהקהל. ומי שיצא להגנתו היה דווקא סטרלינג.

כבר באצטדיון הקשר נצפה מוחא כפיים לבלם ובסיום המשחק צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אוהדים רציתי להשאיר את הדברים כמו שהם אבל אני צריך לומר זאת שוב. היה לי קשה לראות חבר לנבחרת מקבל בוז על משהו שהיה באשמתי. ג'ו לא עשה שום דבר לא בסדר ולי קשה לראות שחקן שעובד כל כך קשה שמוריד את הראש למטה".


"השחקנים הרגו את המשחק תוך 25 דקות" גארת' סאות'גייט מרוצה (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי