ראיקוביץ' ספג בדקה ה-90 וטען: "קרה שם דבר מוזר"

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | Srdjan Stevanovic/Getty Images

שוער ריימס זכה לדקות ראשונות בקמפיין מוקדמות יורו 2020, אך ספג בתוספת הזמן ב-2:2 נגד אוקראינה וטען: "הכדור היה בדרך אליי ושינה כיוון, טוב שזה קרה במשחק לא חשוב". סרביה תתמודד בפלייאוף נגד נורבגיה

(גודל טקסט)

פרדראג ראיקוביץ' הוא אחד השוערים הטובים באירופה העונה, קשה לטעון אחרת כשאקס מכבי תל אביב מחזיק במאזן מדהים של תשעה משחקים ללא ספיגה ב-13 מחזורים בליגה הצרפתית, בארבעת המשחקים הנוספים הוא ספג שישה בלבד ולא במקרה באירופה כבר לוטים עיניים לכיוונו של שוער ריימס, שנמכר ממכבי תל אביב הקיץ.

בזכות ההצלחה בצרפת ואולי גם בשל העובדה שסרביה ידעה שפורטוגל תנצח בלוקסמבורג ולא תשאיר לה סיכוי להעפיל ליורו דרך שלב המוקדמות, ראיקוביץ' זכה להופעה נדירה בין הקורות של נבחרת סרביה, הופעתו ה-12 בלבד בנבחרת והראשונה בקמפיין מוקדמות היורו, אבל על הספסל ישב מרקו דמיטרוביץ', שוערה של אייבר שראה את ראיקוביץ' סופג פעמיים ב-2:2 נגד אוקראינה, שני שערים שייתכן שהוא היה יכול למנוע.

ראיקוביץ' ספג ביקורת בעיקר על שער השוויון של האוקראינים, שבתוספת הזמן כפו שוויון: "התחלנו את המשחק טוב, שלטנו והבקענו שער מוקדם, אבל טעינו פעמיים וספגנו שני שערים", אמר השוער בסיום, "בשער השני של אוקראינה קרה דבר מוזר, הכדור קפץ, פגע ברגל של שחקן ונכנס בצורה מוזרה. הכדור היה בדרך אליי ושינה כיוון, לא הייתי יכול להגיב טוב יותר, אבל טוב שזה קרה עכשיו ולא במשחק חשוב".


ראיקוביץ'. "טוב שזה קרה במשחק לא חשוב" (Srdjan Stevanovic/Getty Images)

סרביה עדיין תקווה למצוא את עצמה באליפות אירופה בקיץ דרך שלב הפלייאוף, שם היא גם עשויה להתמודד על הכרטיס מול ישראל אם תעבור את נורבגיה בחצי הגמר: "רצינו להעפיל דרך המוקדמות ולהתכונן לאליפות, אבל כעת עלינו להיערך למשחק מול נורבגיה ולעשות שם את הכי טוב שלנו".

ב"מוצארט הספורט", מכלי התקשורת המובילים בסרביה, זכה ראיקוביץ' לציון 6 למרות השערים שספג ובשונה מביקורות אחרות נכתב: "הוא עשה את המוטל עליו. הוא לא אשם בשערים וגם הדף את הניסיון של ירמצ'וק לפני השער, אבל הכדור מצא בסופו של דבר את הכדור לרשת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי