בסקוטלנד לא חוששים מישראל, קלארק: "מכירים אותם"

שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל | אודי ציטיאט, סקופיה

לקראת משחקי הפלייאוף, ב-BBC התייחסו למפגש החוזר עם נבחרתו של הרצוג: "לא הראתה שיפור מאז שהפסידה בהאמפדן פארק". זהבי סומן כשחקן המצטיין, אך ב"סאן" דווקא ציינו את דאבור. המאמן: "אתגר עם תגמול ענק"

(גודל טקסט)

הגרלת פלייאוף מוקדמות יורו 2020 נערכה היום (שישי) וקבעה כי נבחרת ישראל תתארח בסקוטלנד בשלב חצי הגמר ובמקרה שתצליח לעבור, המנצחת בין סרביה לנורבגיה תחכה בגמר. בתקשורת הסקוטית ניתחו את הנבחרת של אנדי הרצוג ונראה שהם כלל לא חוששים מהמפגש החוזר עם הכחולים-לבנים.

ב-BBC נכתב: "למרות שישראל החלה את דרכה בדרג השלישי, היא סיימה את הבית במקום החמישי כאשר השיגה ניצחון אחד בשמונה משחקים נגד כל הנבחרות שהקדימו אותה בבית. לא היו עדויות רבות לשיפור מאז שהפסידה 3:2 בהאמפדן פארק".

ערן זהבי סומן כשחקן המצטיין ומלבד הקמפיין האדיר שעשה חלוצה של גוואנגז'ו ר.פ. בסקוטלנד לא שכחו את השער האדיר שכבש נגדה בליגת האומות. אך דווקא ב'סאן' הסקוטי ציינו את מואנס דאבור כאיש המפתח של ישראל, למרות ששיחק עד כה רק בליגה האירופית במדי סביליה. עוד אנקדוטה מעניינת שסיפרו על ישראל, היא שזו הנבחרת היחידה באופ"א שעלתה בעבר לטורניר גדול (מונדיאל 1970) וממתינה להעפלה נוספת יותר זמן מסקוטלנד שלא עשתה זאת מאז מונדיאל 1998.


הסקוטים לא חוששים ממשחק נוסף נגד ישראל

מאמן נבחרת סקוטלנד, סטיב קלארק, אמר לאחר ההגרלה: "מפגש חצי הגמר נגד ישראל מהווה אתגר עצום עבורנו, עם תגמול ענק. השחקנים מכירים את ישראל היטב אחרי שפגשנו אותם בליגת האלופות. זה היה משחק קשה, אבל הראנו את היכולות שלנו עם ניצחון יפה בהאמפדן פארק"

מואנס דאבור זוכה לשבחים למרות שכמעט ולא שיחק בסביליה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי