מחכות למכבי? נס ציונה ואשדוד בחצי הגמר

נס ציונה בחצי גמר הגביע
נס ציונה בחצי גמר הגביע | צילום: אודי ציטיאט

הכתומים של ברקוביץ' ניצחו 79:91 את הפועל ר"ג, שרף הכניע את קרית גת

(גודל טקסט)

הושלמה תמונת העולות לחצי גמר גביע המדינה. אחרי שמכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב עברו את המשוכות שעמדו בדרכן, גם עירוני נס ציונה ומכבי אשדוד מצאו את עצמן בפיינל פור של המפעל השני בחשיבותו. הכתומים של עופר ברקוביץ' גברו על הפועל רמת גן, בעוד שהצהובים של צביקה שרף עברו את מכבי קרית גת. 

הפועל ר"ג/גבעתיים – נס ציונה 91:79 

אחרי פתיחה מפתיעה של קבוצת האוהדים, החבורה של עופר ברקוביץ' השתלטה על העניינים. הכתומים הידקו את ההגנה ברבע השני ועד לדקה השלושים רצו 34:52. שחקני רמת גן עוד הצליחו לנגוס מעט בהפרש, אבל נשארו עם המחמאות מחוץ למפעל. 

פקוואן אדווין הוביל את הקלעי המנצחת עם 25 נקודות, בעוד שדיימון סימפסון הנהדר תרם 16 נק' ו-12 ריבאונדים. איוון אסקה הוסיף 12, יחזקאל סקוורר 10 וטל דן סיפק 7 נקודות, 6 ריב' ולא פחות מ-11 אסיסטים. מהעבר השני, יועד בית יוסף קלע 25 לר"ג ונווקאמה סיים עם 13 ו-11 ריב'. 

"זו פעם ראשונה של נס ציונה בחצי גמר הגביע, זו היסטוריה מבחינתנו", חגג בסיום עופר ברקוביץ'. "העיר כולה מאחורינו וגם תהיה מאחורינו בחצי הגמר. עוברת עלינו עד כה עונה לא קלה, אני מקווה שהניצחון הזה יביא לאיזשהוא מפנה בעונה הזו. הניצחון ייתן הרבה שקט ובטחון להמשך". 

"לא ציפינו שהם יעשו לנו חיים קלים", המשיעך מאמן נס ציונה. "ידענו שר"ג/גבעתיים לא פראיירים והם משחקים חזק עד השניה האחרונה. אמרו לנו שזו קבוצה עם אופי שלא נשברת אף פעם, והם הראו את זה. הם שיחקו עד השניה האחרונה. יש להם קבוצה עם הרבה שחקנים מנוסים, אבל כמו שאמרתי לפני המשחק לשחקנים שלי פערי הרמות בינינו לבינם מאוד גדולים והוכחנו את זה".

"נתנו הכל, לצערי זה לא הספיק", סיכם יועד בית יוסף. "זה היסטוריה מבחינתנו שהגענו לרבע הגמר. פערי הרמות הכריעו והעובדה שהם עם 4 זרים ואנחנו עם שניים זה הבדל משמעותי. אנחנו עם הפנים קדימה, אני גאה בקבוצה שלי".

מכבי אשדוד – קרית גת 79:91 

העולה החדשה לליגת העל איימה, אבל לא ביצעה. רבע שני מצוין של 29 נקודות הציב את שחקניו של צביקה שרף בעמדת הובלה ועם ניסיון כמו שלו לא שומטים כזה יתרון. דיונטה גארט המטיר 26 נקודות ומסר 8 אסיסטים, צ'ארלס תומאס סיפק 23, אור סולומון הרשים עם 15 נק' ו-8 ריב' ואייזיאה סוואן הסתפק ב-14 נקודות. פול דילייני קלע 24 לקרית גת ואלאנדו טאקר סיים עם 20 ו-11 ריב'. 

הגרלת מפגשי חצי הגמר תיערך ביום שלישי הקרוב ב-16:10, כאשר המפגשים עצמם ייערכו ביד אליהו ב-15 בפברואר. שתי המנצחות ייפגשו באותו היכל בגמר ב-18 בפברואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי