ליגה אחרת: ירושלים ספגה 75:71 משטרסבורג

רולנד. מעט מידי ומאוחר מידי
רולנד. מעט מידי ומאוחר מידי | צילום: אתר הרשמי של שטרסבורג

האדומים במאזן 3:0 אחרי קאמבק כושל בסיום. דני פרנקו: "לא נוותר עד הסיום"

קבוצות: שטרסבורג
(גודל טקסט)

זה אמנם כבר נכתב מספר פעמים העונה, אבל זה כנראה היה ההפסד שסיים את העונה האירופית של הפועל ירושלים. הקבוצה של דני פרנקו שמרה לעצמה סיכוי עד לדקה האחרונה, אבל נכנעה 75:71 לשטרסבורג ואיבדה סיכוי ממשי להעפיל שמינית הגמר, לאחר שירדה למאזן 3:0.

 

זה היה הסיכוי הגדול של הירושלמים, שנתקלו בקבוצה עייפה שלא היתה אמורה להשאיר את הניצחון בצרפת. אבל השחקנים של פרנקו נגררו לקצב האיטי שהכתיבה היריבה ששמרה את המשחק צמוד עד לסיום.

 

 

הירושלמי היחיד שידע להתעלות ברגע האמת היה ארל רולנד שקלע 15 נקודות ברבע האחרון (מתוך 20 של הקבוצה), אבל קיבל שמירה צמודה בסיום ולא הצליח להשלים את הקאמבק.

 

רולנד סיים עם 20 נקודות, כאשר מאט ג'נינג הוסיף 10 משלו. דונטה סמית' סיים משחק חלש עם 6 נקודות, כאשר ליאור אליהו אפילו לא קלע סל אחד. מארדי קולינס הוותיק הוביל את קלעי שטרסבורג עם 14 נקודות.

 

פישר. גם החזרה שלו לא עזרה (אתר הרשמי של שטרסבורג)

 

"בוודאי שאחרי משחק כזה אנחנו מרגישים מאד מאוכזבים" אמר דני פרנקו בסיום. "שיחקנו את המשחק הטוב ביותר שלנו מול מובילת הבית. באנו בגישה שאנחנו הולכים לנצח פה ולזה המשחק הלך. בלא מעט דקות אנחנו אלה שהכתבנו את הקצב ושתי הקבוצות היו יכולות לקחת את המשחק והוא הוכרע בפעולה-שתיים".

 

"ההפסד מאד מאכזב אותי, אבל אנחנו נאסוף את עצמנו. נקווה לנצח ביום ראשון, את מכבי חיפה, ואז להגיע במומנטום טוב נגד שטרסבורג ביום רביעי. אנחנו לא נוותר עד השנייה האחרונה ונילחם על העלייה לשלב הבא בשיניים ובציפורניים".

 

מהלך המשחק

 

סמית' פתח חזק עם ארבע נקודות רצופות, אך הצרפתים השיבו עם שתי שלשות והשוו ל-6:6. ארבע נקודות של גפני העלו את אדומים ל-10 נקודות, אך מכאן המשחק נרדם והרבע נגמר ביתרון מינמאלי לטובת האורחים, 13:14. הקצב האיטי של המשחק נמשך, אך ירושלים התעוררה מוקדם יותר ויצאה לריצת 3:13 שהעלתה אותם ליתרון 28:35. הצרפתים ניסו לחזור, אך האורחים ידעו לשמור על התוצאה, 31:37 לירושלים במחצית.

 

אליהו. סיים עם 0 נקודות (אתר הרשמי של שטרסבורג)

 

האדומים לא חזרו מחדר ההלבשה ושחקני שטרסבורג ניצלו זאת כדי להשוות את ההתוצאה (44:44). הצרפתים המשיכו עם המומנטום, ולמרות יכולת טובה של אליהו והלפרין, הגיעו לרבע האחרון עם יתרון 51:55. זה היה הרבע של ארל רולנד. הרכז התעורר וצימק את היתרון הצרפתי ל-2 בלבד (61:59). אך ההגנה הירושלמית השאירה את קולינס חופשי שוב ושוב והצרפתים המשיכו להוביל. התעוררות נוספת של רולנד הפכה את התוצאה ולאחר קליעת עונשיןן מוצלחת האדומים עלו ליתרון 70:71. שטרסבורג לקחה פסק זמן, קלעה שלשה וסגרה את המשחק. 71:75 לצרפתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי