13 דקות הספיקו: פ.ס.ז' ברבע אחרי 0:3 על ליון

בדרך לעוד תואר?
בדרך לעוד תואר? | צילום: AFP

אחרי 0:0 במחצית, זלאטן (62 ו-67) וראביו (75) התעוררו. גם נאנט עלתה

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)

שמינית גמר הגביע הצרפתי סיפקה הערב (רביעי) לא מעט שערים ודרמות גדולות. לוריין ונאנט יהיו ברבע וגם סנט אטיין שהשאירה מאחור בקושי את טרואה נועלת הטבלה בליגה הראשונה. והמחזיקה בתואר, פ.ס.ז', כמובן לא התקשתה בדרכה לשלב הבא.

 

פ.ס.ז' – ליון 0:3

 

כל כך קל לפ.ס.ז' בצרפת, שהיא יכולה להרשות לעצמה לנמנם במחצית הראשונה בידיעה שכמה דקות של עירנות יספיקו. וכך בדיוק עשתה.

 

אחרי מחצית מאופסת, זלאטן איברהימוביץ' (62 ו-67) התעורר על הצד הטוב שלו ועם צמד קליל העלה את שחקניו של לוראן בלאן ליתרון כפול. בדקה ה-75 אדריאן ראביו השלים את התוצאה, וסגר 13 דקות מצוינות של הפריזאים שעלו לרבע הגמר.

 

חמש דקות מספיקות לו. זלאטן (AFP)

 

 

סארה – לוריין 4:0

הסינדרלה שנועלת את המחוז שלה בליגה הרביעית סיימה את דרכה במפעל ותרכז עתה מאמצים לשרוד לפחות בליגה. הקבוצה של ריפול סיימה את העונה בליגה ותנסה להמשיך במסע הגביע שלה אחרי טיול קליל. בנג'מין ז'אנו (51) כבש ראשון וגם סגר עניין בתוספת הזמן עם הרביעי. בתווך מוריק פופאנה מחוף השנהב קבע 0:2 בדקה ה-74, שתי דקות אחרי שנכנס ומקסים ברתלמה הוסיף אחד משלו (81).

 

טרואה – סנט אטיין 2:1 (אחרי הארכה)

טרואה בדרך הבטוחה לליגת המשנה ואולי זה איפשר לה להגיע ולשחק פתוח במשחק הגביע. החבורה של מוחמד בראדג'ה כמעט הפתיעה את זו של גאלטייה. ההולנדי הצעיר אוסאמה טנאנה שהגיע מהרקאלס וקיבל קרדיט ב-11 הצדיק אותו עם השער הראשון לאורחים בדקה ה-62, אך בנג'מין ניבה בן ה-39 איזן בדקה ה-78 ושלח את המשחק להארכה. ניל מאופאיי היה זה שהכריע בדקה ה-107 ושלח את הקבוצה מצמרת הטבלה ל-8 האחרונות.

 


בדויה. בכושר אדיר (AFP)

 

בורדו – נאנט 4:3 (אחרי הארכה)

המשחק של שמינית הגמר הגיע מהאטלנטיק החדש בבורדו. החבורה של ווילי סניול נמצאת בכושר רע וניסתה בכל זאת לנצל את יתרון הביתיות אך תסיים את העונה מוקדם מהצפוי. יאסין באמו נתן יתרון בדקה ה-6 לאורחים, אך אנזו קריבלי איזן בדקה ה-22. אנדרה פוקו הפך מבעיטה מתוך הרחבה קולבן סיגורת'סון (66) האיסלנדי שיהיה ביורו איזן עבור החבורה המפתיעה של מישל דל זקריאן.

 


שחקני לוריין חוגגים. סוף לסינדרלה (AFP)

 

המשחק הלך להארכה ומלקולם הברזילאי השיב את היתרון למארחים (98), אך יוהאן אודל בדקה ה-114 ונגיחה חזקה של אלחנדרו בדויה הכריעה בדקה ה-118 ושלחה את נאנט לרבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי