לואיס אנריקה: במחצית השנייה חזרנו לעצמנו

ניימאר וסוארס בדרך לתואר ראשון ב-2016
ניימאר וסוארס בדרך לתואר ראשון ב-2016 |

מנג'ר ברצלונה: "נקווה לפגוש אותם רק פעמיים בעונה הבאה". ומה עם נוליטו?

(גודל טקסט)

ברצלונה השלימה את המשימה עם 1:3 על אתלטיק בילבאו ו-2:5 בסיכום שני משחקי רבע גמר גביע המלך ונדמה כי הדרך סלולה. בארסה רשמה ניצחון שביעי רצוף בכל המפעלים ומשחק 25 רצוף ללא הפסד העונה.

 

לואיס אנריקה שבר את השיא של פרנק רייקארד מעונת 2005/6. פפ גווארדיולה מחזיק בשיא כל הזמנים עם 28 משחקים ללא הפסד בעונת 2010/11 עבור הבלאוגרנה.

 

 

לואיס סוארס הצליח לכבוש את שערו הראשון בגביע המלך העונה והגיע ל-30 בכל המפעלים. האורוגוואי שחגג השבוע 29 אמר: "זה נכון שהיינו רחוקים משיאנו בגביע המלך. החצי הראשון היה גרוע, אבל השער שהבקיעו עזר לנו להתאושש. האוהדים היו השחקן ה-12, כי שיחקנו בלי אינייסטה וארדה שהיו חולים".

 


ניימאר סובל, אלבס מנסה לסייע (Gettyimages)

 

ניימאר שכבש שער גדול ספג דריכה משחקן בילבאו והראה אותה בצילום ברשתות החברתיות לאחר שהאוהדים היו מודאגים ממצבו. הרופאים שללו פציעה רצינית, כך שנראה שיהיה כשיר לעימות הגדול נגד אתלטיקו מדריד בשבת.

 

לואיס אנריקה שיבח בסיום את יכולת שחקניו להתגבר על המחצית הראשונה הגרועה נגד בילבאו: "ידענו שבילבאו ילחצו אותנו. הם לא איפשרו לנו לשחק את המשחק הרגיל שלו בחצי הראשון. חסרנו שטף משחק. בחצי השני היה סיפור אחר. המשחק היה מלהיב שלנו. הבנו שאם נמשיך לשחק כמו בחצי הראשון לא נעלה לחצי הגמר". אנריקה מעריך מאוד את בילבאו והחמיא: "אני מקווה מאוד שבשנה הבאה נצטרך לשחק נגדם רק פעמיים ולא שישה משחקים בעונה".

 

 

 

על הרכש אמר: "זה לא נכון שסגרנו את הרכש לינואר ויש עוד סיכוי אולי שנוליטו יגיע. יש זמן עד יום שני בחצות". כעת כאמור הפנים למאבק מול אתלטיקו מדריד (שבת, 17:00) כשזו תנסה לשכוח מההדחה שלה על ידי סלטה ויגו בגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי