קבלת פנים מרגשת למתעמלות האומנותיות

המתעמלות והמדליות
המתעמלות והמדליות | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

הנבחרת הישראלית שבה מהמשחקים האירופים בבאקו עטורת מדליות

(גודל טקסט)

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל נחתה הערב (שני) בארץ עטורת מדליות. הנבחרת זכתה לקבלת פנים מלהיבה עם בני המשפחות, נציגי איגוד ההתעמלות, חברים מהאגודות ועשרות מתעמלות צעירות.

 

המאמנת אירה ויגדורצ'יק אמרה: "הבאנו אושר לעם ישראל ואין חשוב מזה. אני מרגישה  מחויבות כלפי המדינה והדגל. הנבחרת שלנו ברמה עולמית וזה לא במקרה. מזה שנה וחצי אנחנו מאד עקביות. יחד עם זאת המעמד הזה גם מחייב כי ליפול מלמעלה זה מפחיד. אנחנו צריכים לשמור על הבנות וספורט זו עבודה אין סופית".

 

המאמנת הוסיפה: "אני מסכמת את ההופעה שלנו כהצלחה אדירה. חזרנו עם ארבע מדליות בהתעמלות אומנותית והכוח הנשי הצליח בגדול. יש לנו את מיטב הספורטאיות. יש שמחה ויש המון מחויבות".

 

נטע ריבקין אמרה: "זו הייתה תחרות חשובה ראשונה מסוגה והיה חשוב לי לחזור עם מדליה. אני שמחה מאד שהצלחתי ושעשיתי את זה. עכשיו הפנים לקראת אליפות העולם בספטמבר בשטוטגרט. המדליה הזו נותנת המון. היו שם כל המתחרות החזקות שלי ובאמת הצלחתי וצברתי כוח להמשך".

 

אלונה קושיבצקי קפטן הבנחרת הייתה מאושרת: "התחרות הייתה מאד קשה בהשתתפות כל הקבוצות החזקות. לא חשבנו על מדליות אלא על ביצוע הכי נקי שאנחנו יכולות.  זוהי הכנה מצוינת לקראת תחרות הקריטריון בשטוטגרט בספטמבר". 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי