באקו: מקום חמישי לפייגה והילמן בכדורעף חופים

צמד הכדורעפנים. הישג מכובד
צמד הכדורעפנים. הישג מכובד | צילום: הוועד האולימפי בישראל

הצמד סיים את הופעותיו במשחקים האירופים עם הפסד 2:0 לצמד הלטבי ברבע הגמר

(גודל טקסט)

שון פייגה ואריאל הילמן, שחקני כדורעף החופים של ישראל, סיימו הערב את הופעתם המרשימה במשחקי אירופה בבאקו במקום החמישי אחרי הפסד לצמד הלטבי הבכיר פלאבין/רגזה 2:0 ברבע הגמר.

 

בטורניר באקו השתתפו 32 צמדים. במערכה הראשונה ניצחו הלטבים 13:21 בתוך 16 דקות ובמערכה השנייה 15:21. מערכה זו נמשכה 18 דקות.

 

 

בתחילת יולי יצאו פייגה והילמן לשוויץ לתחרות גראנד סלאם. הם מקווים להעפיל בתחרות זו מהמוקדמות להגרלה הראשית. מדובר בתחרות בה נצברות נקודות לדירוג האולימפי.

 

בסיום המשחק אמר המאמן שקד חיימי: "אם לפני המשחקים היו אומרים לי שנסיים במקום בחמישי במשחקי אירופה, הייתי קונה את זה. זה הישג אדיר. אנחנו קצת מאוכזבים כי כבר הרחנו את המדליה, אבל כשנצא מפה והכל יעבור – מבחינתי אחשוב שזו תוצאה מדהימה. אני חושב שהקהל שהיה כאן נהנה מאד".

 

שון פייגה אמר: "הלטבים עשו עבודה טובה. טקטית הם שיחקו עליי. באתי מוכן והם עדיין הצליחו להפתיע אותי. ניסיתי לחזור למשחק דרך החסימות, אבל הם אספו נקודה אחרי נקודה".

 

אריאל הילמן הוסיף: "אנחנו אולי מאוכזבים כרגע אחרי המשחק, אבל היה מעולה בסה"כ. שיחקנו ברמה גבוהה וניצחנו את רוב המשחקים ככה שההרגשה טובה מאד".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי