אולגה לנסקי קבעה הקריטריון לאולימפיאדה

| צילום: ג'ירו מוצ'יזוקי, איגוד האתלטיקה

האצנית ניצחה ברוסיה בריצה ל-200 מ'. היא הישראלית העשירית שתתחרה בריו

(גודל טקסט)

האצנית אולגה לנסקי היא האתלטית הרביעית מישראל שקבעה את הקריטריון למשחקים האולימפיים בריו דה ז'ניירו. לנסקי גם הבטיחה את הכרטיס לאליפות העולם, שתתקיים בחודש הבא בסין, וזאת לאחר ניצחון מרשים במוסקבה.

 

לנסקי ממכבי ראשון לציון, ניצחה בריצה ל-200 מטרים באליפות מחוז מוסקבה, שהתקיימה בירינו שבפאתי בירת רוסיה, בזמן של 23.18 שניות. התוצאה מהווה שיפור של 22 מאיות לשיאה הקודם שנקבע בבאקו והוא רחוק 3 מאיות בלבד מהשיא הלאומי של אימה, אירינה, שהיא גם המאמנת שלה ושנמצאת יחד איתה.

 

 

"אני מאושרת שהעבודה הקשה והאימונים נשאו פרי ושהשגתי את המטרה אותה הצבתי השנה", אמרה לנסקי. זו הזדמנות מצוינת להודות למאמנת שלי שהיא גם אמי, וגם לאלכסנדרה פדוריבה, האתלטית רוסייהשהתאמנה אתי בשבועיים האחרונים וסייעה לי מאוד".

 

לפני לנסקי, השיגו דונלד בלייר-סנפורד (בריצה ל-400 מטרים), מרגריטה דורוז'ון (הטלת כידון) וחנה קנייזייבה-מיננקו (קפיצה משולשת) את הקריטריון למשחקים האולימפיים בריו.

 

ביחד עם ארבעת האתלטים, ישנם כבר 10 ספורטאים ישראלים שהבטיחו את מקומם בריו 2016. השישה הנוספים הם:  יעקב טומרקין, שחיה, 100 מטר גב, 200 מטר גב, 200 מטר מעורב אישי, אנדראה מורז, שחיה, 50 מטר חופשי, עמית עברי, שחיה, 100 מטר חזה,  גל נבו, שחיה, 400 מטר מעורב אישי, זיו קלונטרוב, שחייה, 50 מטר חופשי וסרגיי ריכטר, קליעה, רובה אוויר מ-10 מטרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי