חסון: "השר דרעי לא מודע לרוחבה של הבעיה"

חסון עם באומן ועיני. יקבלו היתר?
חסון עם באומן ועיני. יקבלו היתר? | צילום: ערן לוף

מנכ"ל המנהלת על המכתב: "נוכל למצוא פתרונות". כעס על ניר אלון

(גודל טקסט)

במנהלת הליגה ובהתאחדות לכדורגל הבהירו במכתב לשר הכלכלה, אריה דרעי, כי אם לא יינתן היתר לשחק בשבת יושבת הענף עם כל ההשלכותיו המקצועיות, תעסוקתיות. במשרד הכלכלה טרם השיבו למכתב עליהם חתומים יו"ר המנהלת יורם באומן ויו"ר ההתאחדות, עופר עיני.

 

מנכ"ל המנהלת, אורן חסון, התייחס למצב ואמר לספורט 1: "לאור אמירתה המפורשת של השופטת הובהר כי אם רוצים לשחק בשבת צריך לפנות לשר דרעי ולקבל ממנו היתר לכך. אם השר יקרא לנו הוא יבין את ההשלכות הרבות והרחבות של אי היתר העסקה בשבת, כאשר כעת השר פשוט לא מודע לרוחבה של הבעיה. אני מאמין שנוכל למצוא פתרונות כשנשב יחד".

 

 

כעת במנהלת ובהתאחדות ממתינים עד ל-7 בספטמבר בכדי לקבל את האישור ומאיימים כי אם לא יגיע עד אז יאלצו להשבית את כל המשחקים בשבת בכל הליגות והגילאים. האיום המדובר היה נמנע אם יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, היה מושך את הבקשה מבית המשפט המחוזי כאשר כזכור שחקני הליגה הלאומית מחו בדרישה לא לשחק בימי שבת.

 

במנהלת ובהתאחדות קיים כעס גדול כלפי אלון על התנהלותו כאשר על פי גורמים בכירים הוא לא מודע להשלכות הקשות של אי משיכת העתירה וכל זאת במידה והשר לא יחתום על היתר העסקה בשבת לענף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי