איפה מוטו? החלוץ נעלם לנציגיו ולקבוצתו ההודית

שוב מסתבך. מוטו
שוב מסתבך. מוטו | צילום: Gettyimages

האקס של מורן אטיאס ירד למחתרת לאחר שנידון ל-14 חודשי מאסר

(גודל טקסט)

אדריאן מוטו מסרב לרדת מהכותרות. הכדורגלן הרומני המחונן בן ה-36, שנמצא בשלהי הקריירה ומשחק בליגה ההודית, נידון לפני כמה ימים בפירנצה האיטלקית ל-14 חודשי מאסר ולקנס של 14,000 אירו קנס על כך שכאשר שיחק בפיורנטינה ב-2010 הכה מלצר במסעדה מקומית לאחר ריב ביניהם ושבר את אפו.

 

מזה כמה ימים שעורכי דינו של כוכב העבר המאוד בעייתי של נבחרת רומניה מחפשים אותו בנרות, אך מוטו נעלם כלא היה. נכון לעכשיו כל הניסיונות עלו בתוהו, כולל של מועדונו ההודי פיון סיטי.

 

 

הסתבכותו זו של מוטו רחוקה להיות מהסתבכותו הראשונה בקריירה הלא שקטה שלו. הסתבכותו המפורסמת ביותר הייתה כאשר נזרק מצ'לסי האנגלית ב-2004 לאחר שנתגלה כי השתמש בקוקאין. מאוחר יותר חויב מוטו לפצות את המועדון האנגלי בסכום של 17 מיליון אירו.

 

נזרק מצ'לסי בבושת פנים. מוטו (gettyimages)

 

כמו כן, אין זו הפעם הראשונה בה מוטו מסתכסך עם מלצר. ב-2006, ערב משחק חשוב של נבחרת רומניה במוקדמות המונדיאל בעיר קונסטנצה, עלה מוטו לכותרות כאשר הכה מלצר אחר. אירוע אחר שקשור לנבחרת וגרר סערה לאומית אירע ב-2012: הרומנים הובסו 5:0 במשחק רשמי בסרביה, אולם מוטו לא עשה חשבון לאיש ויצא לבלות במועדון לילה בבלגראד בלוויית אנשי עולם תחתון, מה שהקים עליו מדינה שלמה.

 

מוטו גם לא פספס את ההזדמנויות לככב במדורי הרכילויות. תחילה הוא עלה לכותרות גם בישראל, כאשר ניהל רומן מתוקשר בלונדון עם הדוגמנית הישראלית מורן אטיאס. מאשתו הראשונה, כוכבת הקולנוע ומגישת הטלוייזיה הרומנית היפהפיה אלכסנדרה דינו, התגרש מוטו לאחר שילדה לו בן. אשתו השנייה, היפה לא פחות, הייתה הדוגמנית הדומיניקנית קונסואלו מוטו גומז. גומז, שאביה היה שר בממשלה המקומית, ילדה לו שתי ילדות אולם התאכזבה לחיות לצדו של החלוץ שהרבה לבגוד בה ולנהל חיי לילה סוערים רווי שתיה.

 

האקסית המיתולוגית. מורן אטיאס (gettyimages)

 

חלוץ צ'לסי לשעבר, שרבים סבורים כי כבר גמר את הסוס, לא מסתיר את שאיפתו לאמן בעתיד את נבחרת רומניה, אולם קשה להאמין כי הדבר ייצא אל הפועל בשל אופיו והתנהגותו. מוטו שיחק וכיכב בוורונה, פארמה, יובנטוס, פיורנטינה ואינטר, כבש מעל 100 שערי ליגה באיטליה אך תמיד הסתבך ועשה שטויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי