חובאן: "ביום ראשון רומניה תעלה ליורו, מלה שלי"

חובאן חוגג שוויון דרמטי
חובאן חוגג שוויון דרמטי | צילום: Gettyimages

קשר ב"ש כבש בדקה ה-90 ב-1:1 מול פינלנד וזכה לכינוי "המציל הלאומי"

(גודל טקסט)

אובידיו חובאן, קשרה של הפועל באר שבע, העניק לרומניה נקודה יקרה בתיקו הביתי 1:1 מול פינלנד. חובאן כבש שער שוויון דרמטי בתוך תוספת הזמן וקבע: רומניה תלויה רק בעצמה. ניצחון ביום ראשון על איי פארו והיא ביורו.

 

אתרי הספורט הרומנים יצאו מגדרם. ב-GSP  נכתב: "המציל הלאומי חובאן". פנאטיק כתב: "מספר שניות לפני האסון הספורטיבי, חובאן הציל אותנו". בפרו ספורט כתבו לאחר המשחק: "נקודה גדולה שמשאירה אותנו בחיים".

 

 

חובאן עצמו התראיין לטלויזיה הרומנית ואמר: "אני מאושר. נכון שהקהל שרק לנו בוז אבל הם צודקים. אני מבטיח לכולם, שביום ראשון ננצח ונעלה ליורו. כבשתי לא מעט שערים עד עכשיו בקבוצות בהם שיחקתי, אבל בנבחרת זה היה שער ראשון ב-14 משחקים. מכל השערים שכבשתי זה היה שיא האושר והשער הכי חשוב בקריירה". חואן הבטיח אתמול לפני המשחק שיכבוש שער. זה היה שער ראשון של רומניה אחרי 600 דקות ללא כיבוש. 54 אלף צופים כבר שרקו בוז למאמן אנגל יורדנסקו וקראו לו להתפטר. 

 

בחלק מאתרי הספורט הרומנים נכתב שאם רומניה אכן תעלה ליורו, שערו של חובאן יכנס להיסטוריה של הכדורגל במדינה. אישה זקנה שמחכה לשחקנים אחרי כל משחק נישקה את היד של חובאן וגם נתנה לו נשיקה בלחי: "אם אנחנו עולים ליורו זה יהיה בזכותך". חובאן הצטנע ואמר: "אני בסך הכל עוד שחקן כאן". ברומניה כתבו בכותרות: "זה היה משחק מסוכן לחולי לב". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי