חובאן: מקווה שרומניה וישראל ישחקו ביורו

חובאן בדרך לשער הפיני
חובאן בדרך לשער הפיני |

כובש שער השוויון הדרמטי מול פינלנד, קשר הפועל ב"ש, נרגש מההמולה סביבו

(גודל טקסט)

אובידיו חובאן, קשר הפועל באר-שבע ונבחרת רומניה, כבש אמש (חמישי) בבוקרשט את שער השוויון החשוב והדרמטי עבור נבחרתו מול פינלנד בתוספת הזמן. השער הזה משאיר את רומניה בחיים ובמקום השני בטבלה.

 

חובאן לא חלם ששערו הראשון בנבחרת במשחקו ה-14 יהפוך אותו לגיבור. אחר הצהריים המריאה נבחרת רומניה בדרכה לאיי פארו אותה תפגוש ביום ראשון בערב במשחק מכריע כשניצחון רומני יעניק לה את הכרטיס הנכסף ליורו.
 

 

תפסתי את "המציל הלאומי" באוטובוס בדרכו לשדה התעופה והוא שוחח עם ספורט1 על הרגעים המתוחים ואחר כך המאושרים שהיו בסיום המשחק. הוא במוראל גבוה אך עדיין לא מעכל מה עבר עליו.

 

הפכת לגיבור? אני שואל. תשובתו: "הם מגזימים. גם כש-54 אלף איש שרו במקהלה יורדנסקו תתפטר שלוש דקות לפני הסיום, האמנתי. הייתי כה קרוב לשוער וניצלתי הדיפה שלו. כשהכדור היה ברשת, הרגשתי בר מזל".

 

באיזו עמדה תשחק באיי פארו קשר או חלוץ?" חובאן עונה:  "מה זה כבר משנה? מי בכלל קבע שאני בהרכב? רק יורדנסקו יודע את התשובה". על המשחק אמר חובאן: "מצפה לנו משחק קשה ביותר. אם נדע להיות מרוכזים, יעילים ונבונים, נחזור עם ניצחון".


חובאן מבקש באמצעות ספורט1 לאחל בהצלחה לנבחרת ישראל מחר בערב נגד קפריסין והוא גם מוסר ד"ש מיוחד לחבריו מבאר-שבע בנבחרת. "הלוואי שנבחרתי רומניה וגם נבחרת ישראל, ישחקו בצוותא ביורו בצרפת. זה יהיה פנטסטי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי