רגב: "מצפה מכם לפעול בכל ההליכים"

רגב. מבקשת פתרון
רגב. מבקשת פתרון | צילום: דני מרון

שרת הספורט במכתב למפכ"ל. בהלול ביקש לדחות המחזור הקרוב

(גודל טקסט)

שרת הספורט, מירי רגב שלחה היום (שלישי)  מכתב לשר לבטחון פנים, גלעד ארדן, למ"מ המפכ"ל וליועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, ובו ביקשה לנקוף ביד קשה נגד תוקפי אוהד הפועל ת"א.

 

"מצפה מכם כאמונים על אכיפת החוק במדינת ישראל, לפעול ללא לאות למיצוי ההליכים העומדים לרשותכם ולהעניש את העבריינים במלוא חומרת הדין".

 

 

במקביל, ח"כ זוהר בהלול שלח מכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, בו הוא מבקש להשבית את הליגות במחזור הקרוב בעקבות אירועי האלימות האחרונים בספורט. 

 

פנייתו לעיני כתב ח"כ בהלול: "בימים האחרונים אירועי האלימות שקשורים לכדורגל הסלימו ויצרו מציאות בלתי נסבלת, הטרור החל לזלוג לשדה הכדורגל בישראל באופן מאיים שעלול להתפשט לכל עבר. במצב שנוצר לאחרונה, אוהדי הכדורגל שמים את נפשם בכפם. את המציאות הזו חייבים לשנות. לפיכך פונה אני אלייך, כמנהיג פועלים לשעבר, כעומד בראש מערכת הכדורגל בישראל וכאדם הנלחם כנגד תופעת האלימות, מבקשך אני בזאת, לשקול את השבתת כל ליגות הכדורגל במחזור הקרוב בכדי שהמחאה תחלחל ותצרב בתודעה הקולקטיבית במדינת ישראל. אני סמוך ובטוח שאקט חריף זה, יזעזע את אמות הסיפין וייצור דיון ער וחיוני על ההשפעה ההרסנית של האלימות על תרבות הספורט בישראל".

 

עוד הוסיף ח"כ בהלול כי: "לחלופין, אם הצעתי זו לא תתקבל, מציע אני בזאת שבמחזור הבא, יקריאו כל הקפטנים של כל קבוצות בישראל, טקסט ערכי כנגד האלימות בטקס שייערך בתחילתם של כל משחקי הליגה." בנוסף לח"כ בהלול גם שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, שיגרה היום מכתב לשר הבט"פ, למ"מ המפכ"ל וליועץ המשפטי לממשלה בדרישה למצות את הדין עם התוקפים שגרמו לפציעתו האנושה של אוהד הפועל תל אביב בכדורגל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי