מאמן מקדוניה: אם אלבניה ניצחה כאן 0:3, למה שאנחנו לא

מקדוניה
מקדוניה | AFP

אנגלובסקי הוסיף: "לא מזלזלים בישראל, רק בוטחים ביכולת שלנו". פאנדב: "גם בסקופיה היינו יותר טובים רק המזל לא היה אתנו". אתר מקדוני: השחקנים שלנו יותר טכניים"

(גודל טקסט)
 "אנחנו בהחלט שואבים עידוד מהניצחון של אלבניה על ישראל 0:3 בסמי עופר. אם הם היו מסוגלים אז למה שאנחנו לא?", כך הצהיר איגור אנגלובסקי, "מצד  שני נכון שישראל גם עשתה חיים קשים לאיטליה בבית".


המאמן המקדוני הוסיף: "עבורנו מדובר באחד המשחקים החשובים ביותר משום שניצחון יחזיר אותנו למאבק על המקום השלישי מול אלבניה וישראל. אנחנו לא מזלזלים בנבחרת ישראל, אבל בוטחים ביכולת שלנו".




גם הקפטן גוראן פאנדב דיבר במסע"ת: "אנחנו צריכים לשחק נגד ישראל כמו ששיחקנו בסקופיה. היינו טובים יותר והפסדנו 2:1 בגלל חוסר מזל. אולי הפעם המזל יהיה איתנו. הכדורגל המקדוני עובר ימים יפים. וארדר סקופיה עלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית ושקנדיה שיחקה בצורה מכובדת נגד מילאן. אנחנו רוצים ניצחון שייתן לנו ביטחון למשחק הבא, נגד אלבניה בבית".



Macedonia trained at Nesher Stadium earlier today. Tomorrow, they have one training at Sammy Ofer stadium, the venue of Saturday's qualifier pic.twitter.com/1Nch7jDIVf

— Macedonian Football (@MacedonianFooty) August 31, 2017

הביטחון שהפגינו השניים במסיבת העיתונאים משקף את האווירה במקדוניה עצמה. האתר "מקדוניה סוקר" צייץ: "אנחנו מהמרים על 2:2. כולנו ראינו את ההפסד שלהם נגד אלבניה והם היו גרועים עד כדי שנכנסו להלם. אנחנו מאמינים באמת ובתמים שכיום השחקנים המקדוים יותר טכניים מהישראלים ויש לנו סיכוי טוב לנצח אולי 2:3".


הרכב משוער:
סטולה דימיטרייבסקי, קירה ריסטבסקי, דרקו ולקובסקי, גוראן זייקוב, סטפן ריסטובסקי, סטפן ספירובסקי, בובאן ניקולוב, אניס ברדי, איליה נסטרובסקי, אלכסנדר טרייקובסקי, גוראן פאנדב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי