"ישראל התגוננה כל המשחק". פאנדב: "סרט הקפטן חשוב מאוד"

גוראן פאנדב
גוראן פאנדב | צילום: ערן לוף

המקדונים חגגו את ה-0:1 על ישראל וביקרו את הגישה ההגנתית של המאמן, שמנעה ניצחון גדול יותר. הקפטן האורח: "מאמין שיש לנו עתיד ורוד"

(גודל טקסט)

מקדוניה דיברה כבר לפני המשחק על ניצחון מול ישראל, וזה אפילו לא נראה דימיוני. אחרי המשחק אמר המאמן ויקטור אנגלובסקי: "זה ניצחון חשוב מאוד למרות שלא התקדמנו בטבלה. הניצחון הזה הגיע לנו בזמן כדי שנעלה למשחק נגד אלבניה עם ביטחון. אסור להיות באופוריה, אבל אני מקווה שניקח עוד הרבה נקודות בבית הזה. שיחקנו מצוין כנבחרת והניצחון הגיע לנו. אני גם מרוצה שלא ספגנו".


על השער של גוראן פאנדב הוותיק אמר: "הוא נתן המון מוטיבציה לשחקנים. הקפטן שלנו הראה שהוא מוליך את הדרך ויש מי שלוקח את ההחלטות ונותן השראה לצעירים יותר". במקדוניה כבר קיבלו תיאבון ואחרי שראו את החולשה הישראלית נכתב ב-"מקדוניה פוטי": "מקדוניה הגיעה בגישה הגנתית שאנחנו לא אוהבים, אבל ניצחון הוא ניצחון". בסיום המשחק חגו המקדונים בחדר ההלבשה.
 


פאנדב אמר: "יש לנו הרבה צעירים מוכשרים בנבחרת שיחד איתם אני מאמין שיש לנו עתיד ורוד. אני מאמין שבמוקדמות הבאים הצעירים האלה יעשו תוצאות טובות ואולי נעלה ליורו 2020". על המשחק: "שיחקנו טוב לפני התכנית. ישראל נאלצה להתגונן לאורך כל המשחק".


פאנדב חוגג
פאנדב חוגג. קפטן למופת (ערן לוף)


בניגוד לקפטן ישראל, ערן זהבי, לפאנדב היו כמה מילים לומר על מה הוא תפקיד הקפטן עבורו: "ללבוש את החולצה של מקדוניה נותן לי הרבה גאווה. תפקיד הקפטן חשוב לי מאוד. אני מאמין שיש לנו עכשיו את המוטיבציה לנצח את אלבניה. אנחנו חייבים לנצח אותם אחרי ההפסד במקדוניה 2:1".


A happy locker room after the hard fought win.

Let's see how they respond on Tuesday versus . That will show their maturity or immaturity pic.twitter.com/2lBzaVHtI3

— Macedonian Football (@MacedonianFooty) September 2, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי