הובאן שב לנבחרת רומניה: "מקווה לתרום מניסיוני"

הובאן
הובאן | עדי אבישי

אקס הפועל באר שבע, שעבר הקיץ לקלוז', נכלל בסגל הנבחרת לקראת צמד המשחקים מול קזחסטן ודנמרק במוקדמות המונדיאל, . הובאן סיפר: "חזרתי למקומי הטבעי"

(גודל טקסט)
דרישת שלום מאובדיו הובאן.  קשרה הרומני של הפועל באר שבע עד הקיץ האחרון זומן לנבחרת רומניה, המתכוננת לקראת צמד המשחקים מול קזחסטן ודנמרק במוקדמות המונדיאל. "אני שמח שזומנתי שוב לנבחרת ומקווה לתרום לה מניסיוני. חזרתי למקומי הטבעי", אמר האקס של הפועל באר שבע שהיה בורג משמעותי בשתי הזכיות הרצופות שלה באליפות המדינה. 


 


כזכור, האלופה ויתרה די בקלות על הובאן בעיקר בגלל גילו המתקדם וגם כדי לפנות מקום לזר איכותי. למשבצת של אובידיו בקישור האחורי נכנס דן איינבינדר, ובמסגרת הארגון מחדש במצבת הזרים הונחת בטרנר איסאק קואנקה. על רקע פתיחת העונה המגומגמת של האלופה, ורפיסותו של משחק ההגנה הקבוצתי, אין פלא שאוהדים רבים מתגעגעים לאובידיו. בינתיים עברה רומניה זעזוע בעמדת המאמן הלאומי, כשהדיחה את כריסטוף דאום ומינתה במקומו את קוסמין קונטרה. 


בתקופה הקצרה שקונטרה משמש כמאמן הנבחרת הוא ריענן את הסגל, ולא נזקק  למעקב ממושך אחרי הובאן או המלצות לגביו. שניהם שיתפו פעולה כשקונטרה אימן את פטרולל פלוישט, וחילק הוראות לאובידיו. קלוז', תחנתו החדשה של הובאן, פורחת הרבה בזכותו והודות לשלושת שערי הליגה שכבש עבורה. היא מובילה את הליגה ברומניה, כשהיא נאבקת ראש בראש נגד סטיוואה בוקרשט, יריבתה של באר שבע בליגה האירופית. 


שוב בנבחרת. הובאן (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי