"הפתרון נמצא אצל מסי, השאר ברחו לבתים"

ליונל מסי
ליונל מסי | AFP

ארגנטינה גועשת לקראת הקרב מול אקוודור. הפרעוש בחר להישאר במתחם האימונים על פני חזרה לביתו, שאר השחקנים סופגים את האש. ביקורת קשה גם על סמפאולי

(גודל טקסט)
האם נבחרת ארגנטינה תישאר מחוץ למונדיאל 2018, התשובה לכך תוכרע בלילה שבין שלישי לרביעי. אחרי ה-0:0 הפושר מול פרו והמצב בבית הדרום אמריקאי, נדמה כי האלביסלסטה שרק במונדיאל הקודם הסתפקה במקום השני, עלולה לראות את הגביע העולמי מהבית. בתקשורת המקומית חוששים מאוד מהמפגש מול אקוודור במחזור הסיום של שלב המוקדמות, ויותר מכך ממאזן השערים הדל של ליאונל מסי וחבריו. 



המפגש מאכזב בבונבוניירה הוביל לדאגה משמעותית ומעל לכל, הוציא את גורלה מידייה של ארגנטינה לקראת המשחק בקיטו, שייערך בגובה של 2,850 מעל פני הים. האלביסלסטה זקוקה לנס והיא מודעת לכך שגם ניצחון שלה, עשוי שלא להספיק. הפרשנים נזכרו בדרמה ב-2001, אז הרנן קרספו וחואן ורון סידרו לנבחרת 0:2 יקר ושלחו את הנבחרת של מרסלו ביילסה לגביע העולמי ב-2002. 

בזמן שהפרשנים ברחבי העולם מנסים לעכל את האפשרות לפיה מסי ייעדר מהגביע העולמי, הפרעוש וחאבייר מסצ'ראנו בחרו להישאר במתחם הנבחרת במקום לשוב לבתיהם. הבחירה של צמד שחקני ברצלונה גרמה לאנחל די מריה, שלא מפסיק לאכזב במדי הנבחרת, להישאר גם כן במתחם. הבחירה של הפרעוש, הובילה לגל ביקורת על שאר השחקנים: "בזמן שללאו אכפת ממה שקורה לנבחרת, שאר הפחדנים בחרו לבתים שלהם. הפתרון למצב של הנבחרת נמצא בידיים של מסי בלבד, מהשאר אי אפשר לצפות לכלום". 


הכול על הכתפיים שלו. מסי (AFP) 

 

מי שבעיקר בונה על המאזן שלו בקיטו הוא חורחה סמפאולי. 'בודה הקטן' ניצח ב-2010 עם אמלק במגרש בקיטו, מול חורחה סליסו שפגש אותו ממול במשחק ליגה. החילופים המוזרים שלו מול פרו, הובילו לביקורת חסרת תקדים על סמפאולי: "דווקא ברגעים המכריעים האלה בקמפיין המוקדמות, סמפאולי מחליט לשחק עם ההרכבים והמערכים של הנבחרת. הנבחרת שלו כבשה שער אחד בארבע וחצי שעות, וגם זה היה שער עצמי, אבל הוא רוצה לחנך את כל העיתונאים במסיבות העיתונאים שלו ולספר על מערכים מגוונים".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי