"אסור לארח משחקים בישראל, עסוקים רק במלחמות"

אוהד נבחרת שפרץ
אוהד נבחרת שפרץ | דני מרון

תגובות סוערות, קשות ואנטי ישראליות בספרד אחרי שאוהד פרץ אמש למגרש באצטדיון טדי עם סכין, והתקרב לאיסקו: "מי מאשר לאוהד להיכנס לאצטדיון עם סכין? מקווה שפיפ"א תעניש"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל אמנם רשמה הפסד "מכובד" אמש (שני) ב-1:0 מול ספרד, אבל בתקשורת הספרדית עוסקים בעיקר בשערוריית הקהל הישראלי.

לא פחות משישה אוהדים פרצו אמש לכר הדשא באצטדיון טדי ונעצרו על ידי המשטרה, כשאחד אף אחד בסכין והתקרב מאוד לאיסקו, כוכב ריאל מדריד. בעיתונים הגדולים בספרד עסקו רבות בתקרית ולמרות תגובתו של דובר המשטרה מיקי רוזנפלד ש"לא התרחש אף אירוע בטחוני שסיכן את השחקנים, התגובות ברשת היו סוערות.

"תקשיבו, מי מאשר לאוהד להיכנס לאצטדיון עם סכין? מקווה שפיפ"א תעניש", צייץ משתמש בטוויטר, ואחר הגיב: "עד שלא יקרה אסון בטחוני אמיתי במשחקים, לא יקחו את זה ברצינות".


המטרה מטפלת באוהד שפרץ (דני מרון)

והיו גם לא מעט תגובות אנטישמיות ואנטי ישראליות. " לא היו צריכים להשתתף בתחרויות באירופה עם מנטליות של רוצחים במדינה שנקראת ישראל. ציונים דוחים", כתב אחד המגיבים, ואחר הוסיף "איזה יהודי". בטוקבק אחר אף נכתב: "משחקים במדינות כאלה צריכים להיות לשחק ללא קהל או במגרש נייטרלי, אנשים שם לא תרבותיים ועסוקים רק במלחמות".

עם זאת, היו גם כאלה שלקחו את העניין בהומור כשגולשאחד צייץ: "הוא לבש חולצה של מסי או משהו?", ואחר הגיב לו: "של חאמס רודריגס", כבדיחה על כך שהיכולת הטובה של איסקו דחקה את הקולומביאני מחוץ למדריד. מגיב נוסף כתב: "לא כל הגיבורים לובשים גלימה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי