סטנוייביץ' וסטויקוביץ' מועמדים לאימון נבחרת סרביה

אלכסנדר סטנוייביץ'
אלכסנדר סטנוייביץ' | טוויטר

אקס מכבי חיפה והמאמן של גוואנגז'ו ר.פ וערן זהבי ברשימת המחליפים האפשריים של מוסלין, גם סינישה מיכאילוביץ' מטורינו הוזכר. ג'ורג' לייקינס מונה למאמן נבחרת הונגריה

(גודל טקסט)
התאחדות הכדורגל הסרבית צפויה להודיע בימים הקרובים על סיום עבודתו של סלאבוליוב מוסלין כמאמן הנבחרת הלאומית למרות שהעלה את סרביה למונדיאל ברוסיה מהמקום הראשון בבית ד', שכלל את וויילס, אוסטריה ואירלנד.


לפי כלי התקשורת במדינה שני מאמנים המוכרים לחובבי הכדורגל בישראל נמצאים חזק ברשימות של מקבלי ההחלטות בהתאחדות. הראשון הוא המאמן של גוואנגז'ו RF וערן זהבי, דראגן סטויקוביץ'. השני הוא אקס מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ'. גם מאמנה של טורינו סינישה מיכאילוביץ' הוזכר.




סטויקוביץ' בן ה-52 החל את קריירת האימון בשנת 2008 כשמונה למאמנה של נאגויה גראמפוס מהליגה היפנית. ב-2013 עבר לסין ומאז הוא מאמן את גוואנגז'ו ר.פ של זהבי.


סטנוייביץ' בן ה-44, שסומן כפוטנציאל גדול לאחר שהגיע עם נבחרת הנוער של סרביה למקום השלישי באליפות אירופה וזכה בשתי אליפויות וגביע כמאמנה של פרטיזן בלגרד. מאז שפוטר ממכבי חיפה עבד בבייג'ינג אנטרפרייז מהליגה השנייה בסין ובאוגוסט האחרון פוטר מפאוק סלוניקי אחרי שלושה חודשים בלבד.


דראגן סטויקוביץ'. יעזוב את זהבי? (אתר הליגה הסינית)
דראגן סטויקוביץ'. יעזוב את זהבי? (אתר הליגה הסינית)


בתוך כך, המאמן הבלגי ג'ורג' לייקינס מונה למאמנה של נבחרת הונגריה. מאמן נבחרת בלגיה לשעבר היה המועמד המוביל על ידי התאחדות הכדורגל ההונגרית, והנשיא, שאנדור קשני הכריז על מינויו במסיבת עיתונאים חגיגית. המאמן בן ה-68 הופיע עם נבחרת "השדים האדומים" במונדיאל 1998, וההונגרים מקווים להעפלה ליורו שני ברציפות תחת הדרכתו, ב-2020.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי