דשאן: "אברה ישלם מחיר כבד על התנהגותו"‎. אוהדי מארסיי: "לך מכאן"

פטריס אברה
פטריס אברה | טוויטר

מאמן נבחרת צרפת התייחס לתקרית החמורה של המגן אוהדיו: "הוא יודע בדיוק מה הוא עשה". הקהל פתח במחאה: "חשבת שאתה מעל החוק ואתה גדול יותר ממארסיי, לא רוצים שתשחק יותר בצבעים שלנו"

(גודל טקסט)

דידיה דשאן מאמן נבחרת צרפת, שאימן את פטריס אברה במונאקו ובנבחרת טען שהמגן שהושעה ממארסיי ישלם מחיר כבד על ההתנהגות שלו, אחרי שבעט באוהד הקבוצה בעיטת קונג פו במשחק הליגה האירופית נגד גימראייש. אברה זומן על ידי הנהלת מארסיי לשיחה ביום שישי כדי להבהיר מה היו הסיבות למעשה שלו. הוא ייפגש עם נשיא הקבוצה ז'אק-הנרי איירו ועשוי לשמוע ממנו על עתידו.

"אני לא שופט אותו ולא מגנה אותו, אבל הוא יודע שלהתנהגות שלו יהיו השלכות חמורות על הקריירה. הוא יודע בדיוק מה הוא עשה. זה משהו שכשחקן אתה פשוט לא יכול לעשות והוא יודע את זה. הוא יוענש בחוזקה גם על ידי אופ"א וגם על ידי המועדון שלו", אמר המאמן לקראת משחק הידידות של צרפת נגד וויילס ביום שישי (22:00, ספורט3).

אוהדי מארסיי יצאו נגד השחקן גם בסוף השבוע במשחק ליגה ותלו כרזה: "המשחק נגמר", כעקיצה על הסיסמה של אברה ברשתות החברתיות – "אני אוהב את המשחק הזה". אחרים כתבו לו: "חשבת שאתה מעל החוק ואתה גדול יותר ממארסיי והאוהדים שלה. אנחנו לא רוצים שתשחק יותר בצבעים שלנו ובקבוצה. לך מכאן". אחרי שמארסיי ניצחה את קון 0:5 בלעדיו העלה אברה לאינסטגרם מסר סרקסטי: "תוצאה מצוינת. אני מודה לכל האוהדים האמיתיים של מארסיי וגאה בהם. אני מקבל מהם כל כך הרבה תמיכה".

אברה
אברה. יסיים את הקריירה? (AFP)

מרסל דסאי, קשר נבחרת צרפת בעבר, הביע תקווה שהקריירה היפה של אברה לא תיקטע רק בגלל המקרה: "ברגע שאתה על כר הדשא אתה רואה לפעמים אוהדים שעושים דברים משוגעים ביציע ואתה כשחקן חייב להיות דוגמה עבורם. אתה מגיב לפעמים לדברים שקורים לך לפי מה שאתה חושב. כעת נצטרך לחכות להחלטה של ההתאחדות הצרפתית. כולם יודעים שאתה צריך להיות מאופק, אבל זה עצוב שאחרי קריירה כל כך יפה מקרה כזה יהרוס את כל הרושם. אני מקווה שהוא יתנצל ויוכל להמשיך לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי