צפו: 0:1 להולנד בסקוטלנד, קורהוט והונגריה הובכו בלוקסמבורג

הולנד
הולנד | טוויטר

הכתומים יצאו לדרך חדשה ללא אריאן רובן ודפאי העניק ניצחון. ההונגרים ספגו 2:1 מביך בחוץ ואילו לוצ'סקו הגיע עם טורקיה לרומניה והפסיד 2:0. אירן - פנמה 1:2

(גודל טקסט)

במקביל לפלייאוף העליה למונדיאל, ניצלו לא מעט נבחרות את הפגרה על מנת לקיים משחקי ידידות. במוקד גברה הולנד 0:1 על סקוטלנד, הונגריה וקורהוט חטפו 2:1 מביש בלוקסמבורג ורומניה ניצחה את טורקיה ולוצ'סקו.

סקוטלנד – הולנד 1:0
הכתומים עדיין מלקקים את הפצעים מאי ההעפלה למונדיאל, וניסו לצאת לדרך חדשה במשחק הראשון ללא אריאן רובן שפרש, אך עדיין עם המאמן דיק אדבוקט. מולם עמדה נבחרת סקוטית שגם לה נמאס להיכשל בנסיון להגיע לטורניר גדול.

הצופים באברדין הגיעו אופטימיים אבל בדקה ה-40 ראו את ממפיס דפאי מנצל בישול של ראיין באבל כדי להעלות את ההולנדים ליתרון. האורחים גם שלטו בהחזקת הכדור (36:64), והבריטים לא הצליחו לאיים באופן משמעותי על הניצחון לפרוטוקול.

אדבוקט
אדבוקט. עדיין כאן (AFP)

רומניה – טורקיה 0:2
מירצ'ה לוצ'סקו הגיע הביתה למשחק נגד מולדתו בקלוז', ויצא עם הזנב בין הרגליים והפסד מאכזב. גיורגי גרוזב חגג צמד בדקות 42 ו-69, כשאת השני בישל לו מיהאי פינטילי, אקס הפועל תל אביב.


לוקסמבורג – הונגריה 1:2

מיהאי קורהוט רשם 90 דקות בהגנת האורחים, אך ייתכן והיה מעדיף להיות בפלנטה אחרת הלילה, שעה שנבחרתו בעלת העבר המפואר ספגה הפסד מביש ללוקסמבורגים. אורליין יואכים הדהים בדקה ה-15, אך נמניה ניקוליץ' איזן כעבור שלוש דקות. ההונגרים לחצו עד שבדקה ה-84 כבש מרווין סנטוס את שער הניצחון לזכות המארחת.

קורהוט
קורהוט. היה מעדיף להישאר בבאר שבע? (הפועל ב"ש)

תוצאות נוספות
אירן – פנמה 1:2
(אסהן דייאח 16, סמאן גודוס 19 / גבריאל טורס 38)

פינלנד – אסטוניה 0:3
(פירי סוירי 28, רובין לוד 31 ו-54)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי